استاندار آذربایجان شرقی:

انتخابات برای کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخابات برای کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه پرشورتر و با مشارکت بالا برگزار شود و با اطمینان و اعتماد مردمی همراه باشد، نظام در ابعاد مختلف جهانی از ثبات بالایی برخوردارخواهد بود.

عابدین رضوی خرم  در شورای انتخابات استان گفت: باید دقت کنیم این انتخابات که امانت و حق مردم در دست ما است با سلامت کافی برگزار شود تا موجب تقویت مولفه‌های جهانی نظام در دنیاشده و خدشه‌ای به اهداف نظام وارد نشود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در کشور گفت: گفتمان سازی و ایجاد شور و نشاط در جامعه به دست دستگاه‌های اطلاع رسانی باید با برنامه ریزی‌های علمی و منطقی در استان انجام شود. 

تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار هم در این نشست با ارایه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات استان گفت: کمیته‌های انتخاباتی در استان تشکیل شده و اعضای هیئت نظارت هم مشخص شده است و چندین دوره آموزشی هم برای عوامل برگزاری انتخابات در استان برگزار شده است تا انتخاباتی سالم و در شان نظام برگزار کنیم.

عزیزی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آذربایجان‌شرقی هم از افزایش ۱۰ درصدی صندوق‌های رای در انتخابات مجلس در اسفندماه خبر دادو گفت: تاکید ما در برگزاری انتخابات بر قانون مداری بی طرفی و تعامل و هماهنگی است تا بتوانیم سلامت انتخابات را تامین کنیم.

وی افزود: در استان ۱۳ حوزه انتخاباتی ویژه در این دوره از انتخابات داریم و طبق قانون جدید علاوه بر شناسنامه، کارت ملی،گواهی نامه رانندگی ،گذرنامه و کارت پایان خدمت هم برای رای گیری معتبر است.

برچسب ها: انتخابات ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار