نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:

ورود اتباع بیگانه به کشور نیازمند ساماندهی جدی از سوی نظام است

نقدعلی با اشاره به برخی مشکلات ناشی از ورود اتباع بیگانه به کشور گفت: نظام باید هرچه سریعتر در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ مهر) در تذکری درباره ساماندهی نشدن اتباع خارجی در کشور گفت: این موضوع باعث خدشه‌دار شدن امنیت کشور به خصوص در حوزه آموزش و پرورش شده است و باید پرسید که آیا نظام قصدی برای تصمیم‌گیری در این خصوص دارد یا خیر.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در ادامه با بیان اینکه امروز موضوع اتباع نقل مجالس و اعتراضات مردمی است، عنوان کرد: مردم حوزه انتخابیه اینجانب از هجوم اتباع به مدارس که به ویژه جا را برای دانش‌آموزان ایرانی تنگ کرده است، نارضایتی دارند لذا باید در این خصوص برنامه‌ای داده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان قصه ورود اتباع را موضوعی در صدر رسانه‌ها عنوان و بیان کرد: این موضوع باعث اعتراض عمومی شده که باید به آن رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
افغانیها رو اخراج کنید جرم کمتر میشه و امکانات برای ایرانی بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
بسیاری از افغان ها خود را مالک خانه ای میدانند که از اشخاص بصورت قولنامه ای خریداری کرده اند یا ماشین.اگر جلوی اینها را نگیرید فردا روزی دیگر نمتوانید انان را به کشورشان بازگردانید چرا که خود را کدخدا میبینند.این درحالیست که مشکلات بسیاری را در همه عرصه ها بوجود آورده اند.برای فرزندانمان پررویی میکنند.نسل کنونی فرزندانمان تحمل بچه افغان ها را ندارند. تعصب از جنایات سلطان محمود غزنوی ملعون گرفته تاجنایاتی که در گوشی ها مبینیم.چهل ساز میزبانی کافی نیست؟ باید بدون استثنا همه آنها اخراج شوند.
آخرین اخبار