رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در صف اول:

همه کشور‌های جهان برای پزشکان ما فرش قرمز پهن می‌کنند

شهریاری گفت: در آمریکا، اروپا و حتی کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای پزشکان ما فرش قرمز پهن کرده‌اند و ما هیچ کاری برای پزشکان خود نمی‌کنیم.

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر درباره برنامه هفتم و ارزیابی وی درباره حوزه سلامت اظهار کرد: سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری را  مجلس شورای اسلامی سعی کرد که در قانون برنامه هفتم بیاورد، اما این قانون چند درصد قابلیت اجرا دارد و اینکه کسانی که باید مدیریت کنند تا چه مقدار می‌توانند آن را عملی کنند یک بخش دیگر است چون طبق آمار‌های ما حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد این برنامه‌ها عملی می‌شود.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌های کلی ما قبل و بعد از انقلاب متاسفانه به طور کامل اجرایی نشده و مجلس باید در چارچوب سیاست‌های خود اقدام کند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود:‌ مدعی اصلی برای اجرای سیاست‌ها، دولت و وزیر‌ها هستند و آن‌ها باید به دنبال دلیل اجرایی نشدن قانون‌ها باشند.  

پزشکان برای امرار معاش به مشکل خورده‌اند

شهریاری گفت: اکنون تعداد قابل توجه‌ای از پزشکان عمومی ما کار اصلی خود را انجام نمی‌دهند و مجبورند کار‌های دیگری نیز برای امرار معاش انجام دهند. بیمارستان‌های دولتی باید در خدمت مردم باشند و ما باید زمینه‌های مناسبی برای خدمت به مردم ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: ما نتوانستیم کاری کنیم که پزشکان ما به صورت تمام‌وقت و با انرژی بالا در بیمارستان‌ها بمانند و به عموم مردم خدمت کند. اکنون ما هنوز نمی‌دانیم سیستم بهداشت و درمان ما آیا دولتی است یا خصوصی و یا چه عنوانی دارد. خودمان نیز هنوز متوجه این مورد نشده‌ایم.  

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد:‌ در قانون برنامه هفتم هم عزیزان در وزارت بهداشت باید بدانند که مشکلاتی که در این لایحه وجود دارد چیست و اگر ندانند همین اتفاق می‌افتد که لایحه به صحن علنی می‌آید و مجلس نیز نمی‌تواند به آن رای دهد.

وی در ارتباط با طرح دارویار اظهار کرد: لااقل سه مورد را در صحن علنی آوردیم و وزرای مختلف را به مجلس دعوت کردیم و مسائل و تذکرات را مطرح کردیم. ما از تمامی ظرفیت‌های خود در حوزه نظارت مجلس استفاده کردیم. تحقیق و تفحص را انجام دادیم و البته باید این را عنوان کنیم مواردی را که به قوه قضاییه دادیم هنوز هیچ بازخوردی را از قوه قضاییه درباره گزارش‌های خود ندیدیم. حداقل من بازخوردی نمی‌بینم و جوابی آن‌ها نمی‌دهند.

شهریاری ادامه داد: به عنوان مثال درباره مصوبه کنکور چه مقدار فشار بر روی نمایندگان بود و از ما می‌خواستند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را لغو کنیم و ما نمی‌توانستیم این کار را کنیم و مجبور شدیم آن را به شورای نگهبان بفرستیم.

وی گفت:‌ ساختار‌ها در تمامی قوا باید اصلاح شود. تا اقدامات بهتری را بتوانیم انجام دهیم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: تمام وقت ما را مشکلات در ارتباط با دارو گرفته است. ما تنها به دلیل نتوانستن در مدیریت به یک‌باره درباره مثلا شیرخشک یا دارو‌های دیگر کمبود را احساس می‌کنیم.  

توزیع عادلانه پزشک در کشور وجود ندارد

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ اکنون تعداد پزشک‌های ما خیلی کم هم نیست، اما توزیع عادلانه در کشور وجود ندارد و پزشکان ما در کلانشهر‌ها متمرکز شدند البته ما باید زمینه کار را برای پزشکان که می‌خواهیم در مناظق محروم باشند فراهم کنیم، اما اکنون این کار را نمی‌کنیم و توقع کار هم داریم. حقوقی که به این پزشکان می‌دهند اندازه هزینه رفت و آمد آن‌ها به خانه خود هم نمی‌شود.  

وی گفت:‌ داوطلب‌ برای جراحی قلب و عروق کم شده است و در خیلی از دانشگاه‌ها دستیار برای بیهوشی و اورژانس نداشتیم و این‌ها را مکتوب به تمام مسئولین ارائه کردیم. اکنون شرایط خوبی برای جامعه پزشکی ما وجود ندارد.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس  تصریح کرد: اکنون تمام کشور‌های اروپایی بیشترین تسهیلات را به پزشکان نمی‌دهند و استادان ما در آمریکا، اروپا و حتی کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای پزشکان ما فرش قرمز پهن کرده‌اند و ما هیچ کاری برای پزشکان خود نمی‌کنیم. ما هنوز نمی‌توانیم پزشکان خود و زمینه خدمت آن‌ها را برای مردم فراهم کنیم و حتی نتوانستیم خواسه‌های رهبری را در این زمینه اجرایی کنیم.  

شهریاری بیان کرد: دولت هم حداکثر تلاش خود را می‌کند، اما اکنون شرایط خوبی در جامعه پزشکی نداریم و نتوانستیم آن‌ها را جذب خود کنیم.

وی اظهار کرد: اکنون تعداد جراحان مغز و اعضاب ما نسبت به خیلی از کشور‌ها بیشتر است، اما اکثریت آن‌ها در تهران و سایر کلانشهر‌ها هستند که باید این  مشکلات را نیز حل کنیم.  

کاهش ذخیره داروهای استراتژیک به ۲ ماه

نماینده مردم زاهدان در مجلس در ارتباط با ارز ترجیحی گفت:‌ خدمت رئیس جمهور هم در این باره نامه دادیم و پیشنهاد کردیم که باید منابع مالی که برای این کار می‌گذاریم مشخص باشد. دولت نتواست آن منابع مالی را فراهم کند و دولت پس از آن طرح دارویار را اجرایی کرد. وقتی قرار است ارز ترجیحی عملی شود بیمه‌ها باید پرداختی داشته باشند و افزایش قیمت دست مردم نباشد، اما وقتی که مدیریت نباشد پرداختی از جیب مردم افزایش پیدا می‌کند.

شهریاری اضافه کرد: ۵۰ تا ۶۰ درصد پرداختی از جیب مردم بالا رفته است. طر ح دارویار کمک کرده است، اما همچنان افزایش پرداخت قیمت‌ها را برای مردم دیده‌ایم و این برای مردم مشکل است البته تولیدکنندگان با وجود ارز ترجیحی به مشکل می‌خورند و در این امر ما باید مقابل قاچاق را بگیریم. ما اعتقاد داریم اکنون تولیدکنندگان هنوز مشکل جدی دارند و باید به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس  در پایان اظهار کرد:‌ در قانون برنامه هفتم این را ذکر کرده‌ایم که ذخیره دارو‌های استراتژیک ما باید برای ۶ ماه باشد، اما اکنون برای بعضی دارو‌ها تنها ۲ ماه است و باید به این کمبود‌ها رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
چرا این را نمیگویید که در کشورهای دیگر جهان دکترها هنوز از روی فرش قرمز بیرون نیامده باید درست و حسابی مالیاتشان را بدهند
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۴۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
راه ورود به رشته های پزشکی را باز بذارید تا ورودی زیاد شود حالا اگر خروجی زیاد شد ایرادی نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اینهمه پزشک داریم ولی مردم بیمار درحال افزایش هستند واقعا چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
ایرانی از کشور ميره بیرون به جاش افغانی میا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان ایرانی بزرگترین قشر فرار مالیاتی کشور رو تشکیل میدهند من خودم هر مطبی رفتم منشی مطب فقط پول نقد مطالبه میکرد و اصلا" از اون دستگاه پوز که به بصورت نمایشی داخل مطب بود استفاده نمیکرد و میگفت خراب است بعضی از مطب ها هم از قبل چندین شماره کارت رو روی یک تیکه کاغذ آماده کرده اند و به بیماران میدهند تا براشون کارت به کارت بشه حالا بگذریم از رشوه و زیرمیزی و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
هر مطب که نه ، ولی متاسفانه ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
وقتی بانک ها و شرکت های زیر مجموعه بانک ها که در کار انبوه سازی هستند آمار عجیب غریبی از خانه های خالی دارند عرضه ای هم به بازار ندارند تا عرضه تقاضا یکسان بشود از افزایش قیمت مسکن جلوگیری شود، از این طرف هم یک ریال بابت مالیات و قانون مالیات از خانه های خالی ( بخاطر داشتن قدرت) پرداخت نمی کنند اما یک فرد حقوق بگیر دارای فیش حقوقی آخر ماه اول از همه مالیات از حقوق کسر ميشه، یک شارژ میخری هنوز استفاده مصرف نکردی اول از همه مالیات آن کسر می شود بنظرت چه دلیلی داره با این تبعیض قائل شدن ها باقی افراد رغبتی به پرداخت مالیات باشند به هر نحوی شده از زیر این بار فرار می کنند؟؟
این فقط یک نمونه از صد ها شرکت دیگر است که یا مالیات بده نیستند بخاطر قدرت داشتن یا با تاخیر با دست کاری در آمار نصف مبلغ رو پرداخت می کنند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اولش بگم که روی صحبت من با بعضی ها و نه همه ست..

...عجب! از بس خودتون رو ویژه و تافته جدا بافته می بینید هر کاری هم بشه باز شما ناشکر و مدعی هستین!!!
مگه فقط شماها نمرات بالا گرفتین ؟!! مگه شما ها فقط دکتری خوندین؟!!! مگه فقط شماها زحمت می کشین؟!!! مگه فقط شماها برای درمان بیماران کار انجام میدین؟!! مگه فقط شماها ( انشاالله) فقط مثلا نخبه اید؟!!!
دیگه چکار باید بشه که شماهای از خود متشکر، راضی بشید؟!!!
اون از رفتارتون با بیمار، همراه بیمار حتی بقیه همکارانتون
اون از دریافت های دولتی و خصوصی تون
اون از طلبکاری تون از زمین و زمان
اون از احساس ویژه و خاص تون راجع به خودتون
اون از احساس وی وی اینجا خوب نیست باید بریم تون
....
واقعا که!!!
شما دیگه خیلی خیلی فکر کردین که از همه برتر و بالاترید!!!
کمی منطق لازم دارید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
چرا ظرفیت رشته های پزشکی و وکالت را محدود می کنید که اکنون التماس ماندن پزشک در کشور را بکشید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اگر عرضه داشتید روشی را اجرا میکردید که جلوی کارت به کارت کردن برای پزشکان را میگرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
به همین راحتی نیست ، اکثر دکترها به حساب شخصی خودشان نمیریزند .
زرنگ تر از این حرفها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
باید مثل خیلی جاها هرکی علاقه داره وارد رشته پزشکی بشه وکسی که توان واقعی و استعدادش و علاقه داشت فارغ التحصیل بشه . اگه پزشکی بد بود این قدر انحصاری قشر پزشک نبود و اینقدر هزینه نمی کردند که فرزندانشان هم پزشک بشن.برای خروج از کشور هم فقط دلیلش درآمد نیست.البته با پول ما فقیرا پزشک شدن معلومه باید هزینه آزادسازی مدرک هم بدن.
Turkey
علیرضا
۱۰:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
برای هر تخصصی فرش قرمز پهن شده است و نه فقط پزشکی . من به عنوان یک برنامه نویس از وقتی به ترکیه آمده ام خانه ای مبله ای را توانستم اجاره کنم که هیچ وقت در خواب هم نمیدیدم در ایران همچین خانه ای داشته باشم . طبقه 27 با دید رو به دریا و فقط کمتر از نصف حقوقم بابت اجاره میرود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان خبره وپرستاران را از کشور فراری دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
گدایان بهر روزی
طفل خود را کور میخواهند

طبیبان جملگی
خلق را رنجور میخواهند...

گمانم مرده شویان
راضی‌ند بر مُـردن مردم

بنازم مطربان
کاین خلق را مسرور میخواهند..

#شیخ_بهایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
توصیه میکنم سریال در حاشیه آقای مهران مدیری رو دوباره پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
آقای شهریاری، خود شما بعنوان رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، یکی از مشکلات بزرگ بهداشت و درمان کشور هستین. در حالیکه جمعیت کشور در حال افزایش است و شما هم از حامیان سیاست افزایش جمعیت هستین، همزمان در راستای تامین اهداف سود جویانه مافیای بنگاههای آموزش کنکور و گرمی بازار درآمد پزشکان، از مخالفان سرسخت افزایش پذیرش رشته های پزشکی بودین و هستین. چطور ممکنه جمعیت کشور افزایش پیدا کنه ولی سیستم درمان که پاسخگوی جمعیت کنونی نیست، گسترش نیابد؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
الان مردم خودشون دکتر خودشون شدن چهار قلم دارو یاد گرفتن کار شاخی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
واقعا وقتی این اظهارنظرها را می بینم تاسف می خورم ما نه تنها در منطقه بلکه درجهان بهترین و ارزانترین پزشکان را داریم اگر باور ندارید یک سرچ ساده انجام دهید آنوقت اینگونه در مورد آنها اظهار نظر میشود خوب آقایان محترم که براحتی می گویید بروند آنوقت جنابعالی برای یک بیماری ساده باید تشریف ببرید انور آب و با میلیونها دلار همین پزشکان ایرانی شما را ببینند چرا اینقدر تنگ نظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خود شما اگه سوادشو داری مقایسه ی تفاوت حقوق پزشکی و مشاغل دیگه رو در اینترنت به سرچی بکن . ببین چقدر این تفاوت حقوق در ایران زیاده ، بماند که درآمد واقعی پزشکان در ایران ، به هیچ وجه درست اعلام نمیشه و معمولا بسیار کمتر اعلام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شود
کاری به پزشکان ندارم وضعشان خوبه یا بد
اما مشکل حادتر از آن کمبود پرستار در جامعه پزشکی است، که اگر تا یکی دو ساله دیگه این کمبود جبران نشود مطمئن باشید با شروع یک بیماری واگیر دار مسری دیگر در دنیا و کشور جمعیت ایران به یک سوم کاهش پیدا خواهد کرد کاسه چکنم چکنم دستتون باید بگیرید.
مثل سرسری گرفتن مشکل کمبود معلم طی سالیان که امسال به صورت جدی حاد خودشو نشون داد.

باشگاهی با سانسور کردن حقایق و واقعیات جامعه امروز و عدم انتشار حقایق مخاطبین باعث کمرنگ شدن واقعیاتی که هر روز مردم در جامعه با آن گرفتار هستند نخواهد شد فقط این وسط همون یک سوسوی اعتماد هم داره از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا بر دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
خیلی خوبه آدم خود فروخته نباشه.
تو هر شغلی که هست.

بیان بعضی حرفها اصلا خجالت آور و دور از شان مردمه.

کسانی که باید خدمت به مردم کشور رو توی این اوضاع افتخار بدونن صحبت از فرش قرمز می کنند.
زیر پاشون خون سرخ شهدا ریخته اونوقت با پایمال کردن اون به فرش قرمز اجنبی پا میگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اگه پزشکان تو امرار معاش موندن وای به به حال کارگری که 7 میلیون حقوق میگیرد فقط میخاد زنده بمونه ..پزشکان ماهانه کمتر از 100 میلیون راضی نمیشن چون میخان زندگی کنن به خاطره همینه تو امرار معاش موندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
مگر پزشک بدبخت چقدر درآمد داره؟
بعد از ۲۵ سال درس خوندن، ۱۵ میلیون حقوق
خنده یا گریه داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان زحمت کشیدن درس خوندن 7سال چیزی کمی نیست اونم دروس پزشکی و2سال هم طرح گذراندن در واقع 9سال ‌‌؛ درس خوندن کار هر کسی نیست همیجوری پزشک نشدن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
نون درسی که برای پزشکی خوندن را میخورن ولی نباید بی انصاف هم باشند...فرار مالیاتی، زیر میزی،نرخ های خارج ار تعرفه و اکثرا بی سواد...ولی اینکه برای 16 ساعت در ماه 13 میلیون بگیرن دیگه نامردیه....هفته که 44 ساعت میشه حدود 35 میلیون تومن درآمد در هفته و در ماه 140 میلیون....اگر باسواد درست باشد نوش جانش
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
کشور عزیز ما ایران فرش هاشم نمونست فرش قرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا بر دروغگو لعنت خدا بر رانت خواران لعنت خدا بر سیاستمداران فاسد و ریاکار لعنت خدا بر مسئولین دزد وسنگ دل لعنت خدا بر بی عدالتی لعنت خدا بر دلال ، بله پزشک باسواد که بدون سهمیه و بدون تقلب و رانت مدرک میگیره وقتی بین شما و تو دستگاه فاسد شما جایگاهی نداره مجبوره بره در عوض یه مشت احمق و بی سواد پدر ملت رو دارن در میارن خون مردم رو مکیدن بازم میگن کمه پس اون معلم و ارتشی و کارگر و پرستار بدبخت چی بگه حتی پول بلیط رفتن همون به گفته ی شما فرش قرمز رو نداره
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
خب شمام فرش قرمز پهن کنید خدا دادهههه فرش قرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
یک سری تو کشور با جون خودشون امنیت رو دارن حفظ میکنن، خیلی هم شهید دادیم و خانواده هایی از هم پاشید.

یه عده در سایه این امنیت درس خوندن ، یا پول دار بودن که درس خودن.
اونوقت تو طرح تمول پزشکان حقوق و مزایای پزشکان چند برابر یک فرد تحصیل کرده تو سایر رشته ها است.

کارت خوان هم ارایه نمیدن تا مالیات ندن و مالیات مملکت از جیب کارگر و کارمند پرداخت بشه.
بلا نسبت پزشکان خوب، بعضی هاشون دستشون تو جیب مردمه.
جمع کنید بابا با این تفکرتون.
مردم رو ابلح گیر آوردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
هزینه تحصیلی که رایگان بوده رو بگیرید بفرما برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
خنگول این هزینه تحصیلی که می گویی گروگان گیری بیش نیست ، طرف باید انقدر درس بخواند شب و روز تست بزند ، جون بکند و رقابت کند که دولت منت بگذارد سرش و پزشکی قبول شود و بعد طرح بگذراند و شیفت شب و مناطق محروم و... شما هی بگید تحصیل رایگان ، این همه خرج کشور ها و آقا زاده هاشون می کنند کوری نمی بینی چه تحصیل رایگانی یک استاد می آید برای ۶۰ تا صد نفر درس می دهد دولت حقوق یک استاد را می دهد یا صد استاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اونو که میگیرن شما نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
این بابا میخواد حرف مردم رو بزنه ببین چی میگه کلا گویی نماینده پزشکها است نه نماینده مردم.میگه چرا در کنکور ظرفیت پزشکی زیاد شده چرا تعهد خدمت زیاد شده چرا مثل آمریکا که از تقریبا همه دانشجویان پزشکی پول میگرن اینجا از تعدادی دانشجو پول تحصیلشون رومیگیرن چرا به یک کمی وضع مناطق محروم از لحاظ سرانه پزشک قراره بهتر بشه البته قراره.چرا یک کم میخوان جلوی مهاجرت پزشکان رو بگیرن که با خون دل ملت تحصیل کردن ....من برای اینجور آدما تدریس کردم خصوصیتشون همینه از بالا نگاه میکنن بقیه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
حقوق پزشکان عمومی خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اینقدر به پزشکها پر رو شدند که نگو
شما فقط متقاضیان این درآمد ناچیز را ببینید که به جای رشته های ریاضی که باعث پیشرفت و خدمت به جامعه میشن رها شدند و هر سال کلی از بچه ها برای درآمد ناچیز پزشکی تو سر خودشون میزنند
متخصصان درآمدشان از مطب اگه جراحی نکنند هم از کارگر و معلم و مهندس و... بیشتره
ها نکنه عمل هم بکنند اگه زیرمیزی نگیرند نگاه کنید چه درآمدی دارند
گیرم یکم هم بیمه ها دیر پول بدند ولی اینها هیچ وقت لنگ نیستند هرچند پزشکانی هستند که اصلا بیمه قبول ندارند و فقط آزاد
اونم که با بیمه می بینه متخصص ۱۳۰ هزار تومن هر مریض دیگه خوب باشه و ساعتی ۴ نفر را ببینه هر ساعت به اندازه ۱ کارگر درآمد داره
تازه شما برید؟ ببینید تو سایتهای معتبر بالاترین درآمد پزشکی مال ایرانه ولی لی تو کشورهای پیشرفته مهندسان و دانشمندان اینطوریند
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۰۶:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
واقعا یاد دوران جنگ میفتم که چجوری مردم در کنار هم بودن اگه یه قشر که الان هستن اون زمان بودن بدون قطع شکست خورده بودیم...الانشم تو دوران جنگ هستیم فرقی با اون زمان نداره ،منتها اون زمان اخلاص بود و خدا پرستی ولی الان پول پول ?...تو هر جامعه ای قشر کارگر زیر بار تورم گرونی له بشه دیگه تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
ما به خانواده کارگر هستیم که با کسور بدهی ماهی ۸ میلیون درـآمد داریم می خواین ماه به ماه به حساب پزشک ها بریزیم تا شما ها به خاطرپزشک ها ماها رو قربانی کنید خیالتون راحت شه الان یه سرماخوردگی ساده ۲۰۰ تومان هزینه اس تازه اگه سرم غیره رو نخواد دیگه می خواین براشون چکار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
شما برای هیچ کس هیچ کاری نکردید و پزشکان هم مستثنا نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۶:۵۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
ما مردم ایران به هییییییچ عنوان راضی نیستیم پزشکان در این مملکت سختی ببینند. می تونن برن رو همون فرش قرمزی که پهن کردند بشینن. ناراحتم نمیشیم هیچ از پیشرفتشون هم خوشحال میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
عدم بکار گیری پزشکان در داخل کشور حاصل ناتوانی مدیران کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان بی اخلاق پول پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
این آقا خودش بی شک پزشکه این حرفا رو میزنه. براش چه اهمیتی داره ما خونواده های کارمند و کارگر ماهی چقدر از پول و درامدمون رو نقدی و جرینگی به دکتر می‌دیم برای هیچ.
من هم مدت ها هر ماه برای یه مشکل به دکتر زنان مراجعه می کردم دوباره ماه بعد می رفتم. و می گفتم دکتر خوب نشدم.
آخرش رفتم دکتر شهر دیگه.
جالب اینه هر بار می رفتم ویزیتش بیشتر شد.ولی مگه حقوق ماها هم هم همینجوری بیشتر می شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکی که با فکر پول درآوردن درس می‌خواند و پزشک میشود نمی‌تواند به درد مریض رسیدگی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه توی کشور قدر هیچ چیز را نمیدانند. مسولین قدر نخبها و پزشکان و مردم نجیب. از اون طرف هم مردم قدر آرامش خودشان را نمیدانند..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۱۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
دیگه برای پزشک ها چیکار می خواید بکنید چند روز پیش رفتم دندون پزشکی برای یک دندون عصب کشی و پر کردن با کامپوزیت انجام داد شد ۴ میلیون تومن تهش هم گفت هزینه رو کارت به کارت کن کارش هم کمتر از یک ساعت زمان برد یعنی طرف تو یک ساعت ۴ میلیون تومن درامد داره و حاضر نیست حتی مالیات بده پس همون بهتر که برن .ماه قبل هم یکی از دوستان یک عمل جراحی تو بیمارستان امام حسین زنجان انجام داد و مردم زنجان میدونن تو بیمارستان امام حسین همه چیز رایگان هستش ولی پزشک گفت من هزینه ی عمل رو جدا میگیرم و گفته بود ۲ میلیون تومن به حسابم کارت به کارت کن وگرنه عمل رو انجام نمیدم یعنی یکبار هزینه ی عمل رو از بیمارستان میگیره یکبار هم از بیمار وقتی پزشکان پولکی شدن و تا پول زور نگیرن کار انجام نمیدن و با جون آدم ها بازی میکنن همون بهتر که برن مطمئن باشین هر کشوری که برن مسئولان اون کشور اجازه نمیدن اینا از مردمشون پول زور بگیرن و چپاولشون کنن فقط تو ایران هستش که اینا رو بد عادت کردن. وقتی تو ایران و با پول ملت درس خوندن باید یه قانون تصویب بشه که تا ۵۰ سال حق خروج از کشور نداشته باشن و باید با نرخ مصوب دولت کار کنن اگر هم از قانون تخطی کردن بندازنشون زندان بعد ۵۰ سال هم اگر خواستند از کشور خارج بشن اموالشون توسط دولت مصادره بشه اونوقت دیگه جرات نمیکنن ازین غلطا بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اون موادی که داخل دندان شما گذاشته سیمان نبوده ها بابتش پول داده ها ویک ساعت داخل دهان شما کار کردند دست و گردن خودش را داغون کرده هم بگو ۱۵ سال هم که درس خوانده وطرح گذارنده هم بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اگر وضع پزشکان خوب نیست بیایند کارگری کارمندی ومعلمی کنند وضع این سه قشر خیلی عالی هست پزشکان عالی ترین درآمد را در کشور ما دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
آخی .... طفلکی پاک ها !!! مگه چقدر درآمد دارن ؟!! البته که پزشک با پزشک از نظر توان و همینطور تعهد به اخلاق میتونه به شدت متفاوت باشه. یه عده علاوه بر درآمد بسیار بالایی که دارن برای عمل های جراحی زیر میزی هم میگیرن!!! خودتونو نزنید به اون راه لطفا . البته که همه ی پزشک ها اینطور نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۰۲:۲۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
جناب چکارکنیم ازپزشکهامتول تردرکشورداریم؟!پول ویزیت آنچنانی وندادن مالیات وپاروکردن پول وغیره....؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
دکتری که با پول ملت مدرک زیر بغل گرفته بعدشم با نون زیر میزی توی خون ملت میزنه و می‌خوره بره بهتره هر چی این جامعه پزشکی رو شورش بدی بوی تعفن و گندش بیشتر میشه مردم توی درمانگاه و مطب ها انصاف پزشکان رو دیدن لازم نیست تعریف و تمجید کنید از حق نگذریم پزشک های خوب و با اخلاص رو مردم دوست دارند بذارین خودشان انتخاب کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
دکتری که با پول ملت مدرک زیر بغل گرفته بعدشم با نون زیر میزی توی خون ملت میزنه و می‌خوره بره بهتره هر چی این جامعه پزشکی رو شورش بدی بوی تعفن و گندش بیشتر میشه مردم توی درمانگاه و مطب ها انصاف پزشکان رو دیدن لازم نیست تعریف و تمجید کنید از حق نگذریم پزشک های خوب و با اخلاص رو مردم دوست دارند بذارین خودشان انتخاب کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اینو خوب اومدی ولی وضع پزشکای ما اصلا بدم نیس هر دکتری میدونید روزی چقد درامد داره دکترای خوب وماهر ک همه خصوصی کار میکنن خصوصی هم ک پولش قیمت دیه ی انسان .... ب ولا ک خیلیا هم تشخیص اشتباه میدن مث ایی کاربر منم آپاندیستم ترکیده بود ایهمه سونو دادم دو روز،بستری بودم تشخیص ندادن وگفتن کیست تخمدان ترکیده تا بعد باز شدن شکمم فهمیدن ۲ روز فقط ای سی یو و کلان یهفته بستری بودم بعدشم ب لطف دکتر کل خونواده ترسونده بودن ک احتمالا بیماری خطرناکی باشه دیگه دکتر ومتخصص باشی ونفهمی وقتی آپاندیست بترکه بوی گند شکمو بر میداره خواهشا هم دکترای سونو هم بقیه متخصصا دقت بیشتری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
والا ملتی که پزشکان قشر پولدار جامعه هستند چه باید گفت هر روز هزینه درمان و پزشکی زیاد میشه هیچ کس نیست به فکر مردم باشه البته پزشکانی که به فکر درد مردم هم باشند هستند خدا خودش عاقبت ملت به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان کشور ما ماهیانه ۳۵در صد حقوق ودر آمد خودشان را باید مالیات پرداخت کنند وقتی هم داخل بیمارستان ها یک عمل انجام میدهند در حد ۵۰۰ هزار ویا عمل آپاندیس که انجام میدهند رئیس بیمارستان دست مزد آنها را ۴۰۰ هزار میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
برای بقیه مردم چی کردید؟ برای کارگر، معلم، مهندس، راننده و ... شما دقیقا چکار کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان ایرانی پول پرست ترین پزشکان دنیاهستن باج می خوان

بذاربرن ما ملت دیگه نمیتونیم اونها روسیرکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
در مملکتی که همه بیمار هستن پزشک عزیز هست، پزشکی که فقط ادعا و تکبر داره بدرد چیزی نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
بهله پس چی فکر کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اولأ اون فرش قرمزهای که پهن کردن!!!
سیاسی ست!
و جنگ علمی و... و ادامه همان جنگ ترکیبی ست!
دومأ پزشکان ما مشکل امرار معاش نداشته و ندارند.
دفاع بیخود!!! نشان از ترس و ضعف شماست،، آقای دکتر...
اینقدر لی لی به لالاشون نذارید...!!!!!
بدون پزشک بودن، بهتر از، بودن چنین پزشکان خائن و وطن فروش است.
بعضی از نمایندگان یا می‌ترسند!
یا خائن هستند!
مثل همان نمایندگانی که با استخدام ایثارگران مخالفت کردند!
و در جهت دشمن بودند!!!
یا شاید هم خود دشمن!!!!!
لطفأ نسخه های غلط برای مردم نپیچید.
ملتی که امروز می‌بینید، هر کدام خودشان سیاستمدار و جامعه شناس شده اند.
کلاه سر این ملت نمی‌رود.
اگر صبوری می‌کنند و زبان بسته اند!
به احترام آقا و عشق به ایشان است.
وگرنه ماها لال نیستیم.
...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
سیستان و بلوچستان امکانات بیمارستانی دارد آیا میزان در آمد مردم ایران با سایر کشور ها برابر است بیمه های کاغذی بی خاصیت چطور پزشک با پول و سرمایه این مملکت دکتر شده
Iran (Islamic Republic of)
نخبه
۰۰:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
عزیزم اشتباه داری میگی برای اساتید دانشگاه فرش قرمز پهن کردن نه پزشک ها......
تمامی همکارانم دارن مهاجرت می کنند چون حقوق اساتید دانشگاه یک شوخی خنده دار شده......
پزشک ها خیلی بیشتر از حقشون دارن میگیرند پس لطفا شوآف بازی نکنید اگر واقعا دلسوز هستین به داد اساتید دانشگاه برسین مخصوصا آنهایی که جدید استخدام می شوند بدون منزل بدون وام بدون هیچ امکانات رفاهی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
برن دیگه بر نگردن!،از روزی که تریاک را قاچاق اعلام کردن بالای پنجاه ساله ها که زمان بیماری است راهی مطب های بی بو و خاصیت شدند!،سود جوها هم آنرا قاطی تحویل مردم دادند!،راست میگید اجازه دهید کشت آن در ایران آزاد بشه،آنوقت شاهد تخته شدن مطب ها خواهید بود!.توطئه ی دارو ساز های غربی برای فروش داروها یشان بود تعطیلی کشت این داروی خدا دادی،ایران یکی از مرغوبترین تریاک را داشت!.اگر این ماده مخدر اخه چرا بالای هشتاد درصد را غربیها وراد و از آن انواع دارو را استحمال میکند!!!!.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۱۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
دکتر امین که استاد بود تو ایران الان تو آمریکا دانشجوی پزشکی است
آقا نگین این حرفو
پزشکای ما اگه جایی میتونستن برن رفته بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
وضعیت زندگی توکشورمتاسفانه انقدرسخت شده وهزینه زندگی بالارفته که دیگه نه پزشک رحم ومروت داره نه بازاری.
خواهشابجای این صحبت هاواعلام نظرهافرهنگ ایرانی رابه مردم پس دهید.لعنت به هرچه پول وسرمایه که اینقدربین مردم جدایی انداخته.
United States of America
جلال نورانی
۰۰:۰۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
شما یک زیلو کهنه رو هم که زیر پاشون بود رو کشیدید و این کشورها دیگه فهمیدن بخاطر همین براشون فرش قرمز پهن کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
جامعه پزشکی یک جامعه به شدت طبقاتی و فرقه گرا و به دور از عدالت است - همه کسانی هم که از این منظر دم از حق و حقوق پزشکان می زنند فقط به فکر رفاه متخصصین گروه پزشکی هستند و مجموعه زحمت کش و خدوم پزشکان عمومی اصولاّ از نظر آنها اهمیتی ندارند در حالیکه بیش از 70درصد از بارمراجعه بیماران کشور و خدمات پزشکی برعهده پزشکان عمومی در مراکز مختلف کشور است که متاسفانه در نگاه رسانه ملی و تریبونهای مختلف از جمله نظام پزشکی هم به هنگام دفاع از حقوق پزشکان کشور به رسمیت شناخته نمی شوندو این حد از تبعیض مابین پزشک متخصص و عمومی در هیچ کشور پیشرفته ای در دنیا وجود ندارد.بخش قابل توجهی از این تبعیض هم مربوط به ساختار غلط نظام سلامت و شانه خالی کردن دولت های مختلف از اجرای طرح پزشک خانواده است که هنوز هم ادامه دارد و با ترفند های مختلف به فراموشی سپرده شده است! مسئولین محترم فقط هر وقت می خواهند از فقر پزشکان صحبت کنند و جلب ترحم کنند آنوقت مصلحت می دانند که از پزشکان عمومی هم نام ببرند و این شیوه حمایت از حقوق جامعه پزشکی حقیقتاّ رقت انگیز و مایه تاسف است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
چرا کمک نمی کنید اینجا اوستا میشن بعد فرار میکنند اینهمه آزمایشگاه مفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
پزشکان مابه مشکل معیشتی بر خوردند ؟؟؟!!!! فاذا ماذا حاجی
پزشکان (حالا نه همشون) به مردم به چشم گوشت قربونی نگاه میکنن . ماشاالله اونقدر درآمد دارن که یه پاشون سفرای خارجیه، اکثرشونم که پاچه نظام رو میگیرن ، دیگه چی میخوان از این مردم.
پاشن برن هرجا که فرش قرمز پهن میکنن براشون. پزشک خوب و انقلابی و باشرف کم نداریم. بقيه‌شون هههری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشک انقلابی جالب بود تویی که میگی هری چون حالیت نیست اونی که صداش در اومده حالیشه که کیا دارن میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
تمام مشکلات مایارانه دولت به کالاهاست.این امرموجب ایجادبازارسیاه.کمبوددربازار.قاچاق و.....میشود.تنهاراه حل برچیدن بساط یارانه ازهمه کالاهاوپرداخت واقعی حقوق مطابق معیارهای جهانی است. دولت خیلی بیشترازانچه بایدبه حقوق هااضافه کند،یارانه میدهد،و۱۰درصدیارانه هم به دست مردم نمیرسدوفقط به جیب قاچاق چیان می رود.دراین وضعیت نه پزشک راضی است ونه کارگر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
پزشکی ما فقط دارو تجویز میکنن، یه نایلون قرص میدن آخرش یکیشون درست در میاد... کدوم دکتر همه با پارتی و سهمیه و صندلی خریدن رفتن به 7سال شدن دکتر... منم برم دانشگاه می‌تانم بشم دکتر عمومی... ولی پول خرید صندلی کنکور رو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
پزشکان ایرانی بساز بفروشن،تمام ذهن وفکرشون توی مصالح ساختمانی می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
تمام مشکلات مایارانه دولت به کالاهاست.این امرموجب ایجادبازارسیاه.کمبوددربازار.قاچاق و.....میشود.تنهاراه حل ،برچیدن بساط یارانه ازهمه کالاهاوپرداخت واقعی حقوق مطابق معیارهای جهانی است. دولت خیلی بیشترازانچه بایدبه حقوق هااضافه کند،یارانه میدهد،و۱۰درصدیارانه هم به دست مردم نمیرسدوفقط به جیب قاچاق چیان می رود.دراین وضعیت نه پزشک راضی است ونه کارگر.د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
امرار معاش؟؟؟؟!!!!! خانواده من همه کارگرن و با وجود استعدادهای بالاشون مجبورن توی شرکت‌ها برای ماهی 7میلیون کار کنن با بچه... دکترا کمتر از ماهی100ندارن الان به مشکل بر خوردن؟؟؟ شما مثل خودرو سازان عادت کردید به نان تو خون مردم زدن و دبه در آوردن... هرکسی میخواد بره بره فقط صندلی پزشکی رو نفروشین تا همه بتانن وارد دانشگاه پزشکی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
یه پزشک آپاندیس منو تشخیص نداد یک سال پنج نوبت به علت دل پیچه رفتم پیشش چند تا قرص دل درد می نوشت آخرش اپاندیسم عفونت کرد نزدیک مرگ بودم که عمل کردم با زخم باز 10 روز بیمارستان خوابیدم عفونت کرده بود، یه بنده خدا دندانپزشکی هم بود که برای آپسه دندون پوسیده ای که داشتم چهار تا پنی سلین همزمان تزریق کرد بیهوش شدم 24 ساعت تمام دست و پام حرکت نمی کرد ، چی پهن کردن فرش قرمز ؟؟؟ شوخیش هم قشنگ نیست البته دکتر خوب هم داریم ولی خیلی کم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
چه ربطی داره،بعد از یکسال که آپاندیس متلاشی میشه،اگه تشخیص ندن یا نهایتا شانس باهات یار باشه آبسه شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
همشون همینطور برای درد کشاله ران هیوسین تجویز می‌کنند، عطارها بیشتر میفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
منظورش یه تعداد محدودی از پزشک هاست، طفلکی زبونش نچرخیده !
Iran (Islamic Republic of)
ناطق
۲۳:۴۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
شما اول پزشک های زیر میزی بگیر و رشوه خوار رو جمع کن بعد داستان تعریف کن
Iran (Islamic Republic of)
حسین نصرتی
۰۰:۰۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
والا اینهمه پول میگیرن سیراتی ندارن
اونوقت کارگر باروزی ۵۰۰تومن صداش در نمیاد
اینا میگن ما کاری برا پزشک‌ها نمی‌کنیم
نیاز نیست شما کاری انجام بدید اونا خودشون بلدن چه جوری ملت رو پوست کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
علت زیر میزی چیه،یه عده شدن مسؤل، نه قانونی برای پرداخت حقوق کادر درمان دارن نه میتونن جلوی هرج و مرج و بگیرن،بالا دست‌هام که پول مملکتو تاراج کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پزشکان تاجر شده اند!
ننگ جامعه علمی ست که رشته پزشکی را با رشته اقتصاد اشتباه گرفته اند!!!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۲:۳۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اینایی که منفی دادن یعنی میخوان پزشکان زیر میزی بگیر رو جمع نکنن ؟! عجب !!!
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۰۶:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
شما حسابت نذار رو چند درصد پزشک قدیمی به ی متخصص طرحی نگاه کن با ۱۱ تومن حقوق سرماه و کارانه ۸ ماه تا یک سال تاخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
وقتیکه پزشک بناله دیگه من کارگر سکوت میکنم البته یه راه حل هم دارم مگه بعضیا نمیگن هر کی ناراحته بره خوب ولش کنید بره رو فرش قرمز خوب منه کارگر رنج بکشم آقای دکتر هم برای نان شب مونده باشه این چه انصافی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
والا آنقدر که یک پزشک در آمد داره فکر نکنم شغل دیگه ای داشته باشد هزینه های سر سام آور درمان و دندان پزشکی، مردم باید از درد سراغ پزشک نروندچون هزینه زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
حرف حق گفتی کسی به فکر درد مردمش نیست بره جایی که فرش قرمز براش گذاشتن ملت دنبال پزشکانی که درد مردم می فهمند و در این کشور چنین انسان ها یی کم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۰۶:۱۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
فرش قرمز از اون ور هست
اینور دارن سریع قانونی تصویت میکنن که حکم ممنوع الخروجی پزشکان جوان
مثل هزینه تعهد که شده ۱۱۰ میلیون اونم یهویی
Iran (Islamic Republic of)
ناش
۰۸:۱۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
وقتی تو کارگر پول نداشته باشی برای درمان دردت بری پیش پزشک خوب پزشک هم درامد نخواهد داشت
جامعه بهم متصل است و تاثیر پذیر از هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
آقا منت نزارید شما توی ایران پزشکیو انحصاریش کردید حالا منت میزارد این همه کنکور میدن با معدل بالای ۱۹ بعد تو کنکور ردشون میکنید برید جمع کنید این مافیای پزشکیو برای اونای هم که میخوان برن خودمون فرش قرمز پهن میکنیم برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
پزشک ناراضی، بیمار ناراضی، دولت ناتوان در حل مشکل،، خسته نباشید عزیزان
آخرین اخبار