صدور بیش از ۲۰۳ هزار برگ بارنامه طی ۸ ماه گذشته در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۰۳ هزار و ۵۷۹ برگ بارنامه طی ۸ ماه گذشته امسال در استان اردبیل صادر شده است.

کلیم‌الله وثوقی با اشاره به صدور ۲۰۳ هزار و ۵۷۹ برگ بارنامه طی ۸ ماهه گذشته در اردبیل گفت: در این مدت حدود ۲ میلیون و۹۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل جابجا شده که عمده کالاهای صادر شده سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، شمش آهن، انواع بنزین، هندوانه، گندم انسانی، گازوئیل، سیب زمینی و مصالح ساختمانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در اردبیل خبر داد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل می گوید: طی مدت یاد شده یک میلیون و۳۴۷ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۲۴۷ هزار تن از شهرستان پارس آباد ،۸۶۲ هزار تن از شهرستان نمین ،۱۰۱ هزار تن از شهرستان بیله‌سوار ،۸۷ هزار تن از شهرستان مشگین‌شهر ،۴۲ هزار تن از شهرستان گرمی ،۱۴۰ هزار تن از شهرستان خلخال و ۶۶ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

وثوقی از افزایش ۱۷ درصدی جابجایی کالا در شهرستان مشگین‌شهر طی ۸ ماهه گذشته خبر داد و افزود: در مدت مشابه پارسال ۷۴ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود که در ۸ ماهه امسال ۸۷ هزار تن بود.

او در مدت یاد شده به افزایش ۱۱ درصدی صدور بارنامه در شهرستان نمین اشاره کرد و گفت: در ۸ ماهه پارسال ۳۱ هزار و۹۲۰ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال ۳۵ هزار و۵۹۰ برگ بارنامه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل بیان کرد: از مردم و صاحبان کالا تقاضا داریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.