در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری مطرح شد؛

انتخابات برای کشور ما موضوعی امنیت‌آور است

گنجی فعال سیاسی در خصوص مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: اولین معنای انتخابات آن است که این امر امنیت‌آور برای کشور است.

برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور عبدالله گنجی و علیرضا محبوب ۲ فعال سیاسی در ارتباط با مشارکت در انتخابات  برگزار شد.

در ابتدای این برنامه عبدالله گنجی اظهار کرد:  نوع ثبت نام‌ها در انتخابات در فضای سردی انجام شد، اما هر چه جلوتر آمدیم، خصوصا با دیدار رهبری با اعضای شورای نگهبان فضای جدیدی ایجاد شد و احزاب و گروه‌ها پس از آن سفر‌های استانی را شروع کردند و صدا و سیما هم فضا را برای این موضوع آغاز کرده و شیب خوبی شروع شده است و حتما با اعلام نتایج ثبت نام انتخابات بهتر می‌شود این موضوع را تحلیل کرد.

وی ادامه داد: قانون انتخابات ما کاری به احزاب و گروه‌ها ندارد و قانون بر افراد متمرکز است.

گنجی گفت: رقابت واقعی که رهبری فرمودند یعنی رقابت میان کسانی که با هم اختلاف سلیقه دارند. افراد باید با هم رقابت کنند و صحنه به شکلی باشد که مردم بتواند انتخاب کنند. باید شرایطی باشد که همه افراد نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

علیرضا محجوب در ارتباط با سه ضلع حاکمیت، مردم و جریان‌های سیاسی برای برگزاری یک انتخابات با مشارکت بالا گفت:  رهبری فرمایشاتشان هم بیم داشت و هم امید. رهبری نگاه‌ها و جناح‌ها را به انتخابات دعوت کردند و اگر در این باب حرف می‌زنیم باید در نگاه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به دنبال آن باشیم.  مشکلات اقتصادی مردم ما بسیار زیاد است و بنابر این نیاز است که درباره نگاه اقتصادی بیشتر حرف بزنیم.

وی عنوان کرد: رهبری عنوان مسابقه را به انتخابات دادند و در مسابقه باید سعی کرد از یکدیگر جلو بیفتیم. باید مراکز پژوهشی ما به میدان بیایند و به جریانات کمک کنند تا مشارکت بیشتری را داشته باشیم.

گنجی در ادامه صحبت‌های خود گفت: مسئولیت توفیقی است برای آن که بتوانیم خدمت کنیم. از مجلس پنجم به بعد پول به انتخابات ما وارد شد و پول خرج کردن باعث آن شد افراد وقتی وارد مجلس می‌شوند به دنبال جبران کردن آن هزینه‌ها باشند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات فرهنگ سازی سیاسی آن است که معنای انتخابات را رها کردیم و به دنبال این هستیم که طرف اصلاح طلب است یا اصولگرا. اولین معنای انتخابات که در نگاه رهبری است آن است که انتخابات امنیت آور برای کشور است و میزان مشارکت مردم، میزان نزدیک شدن دشمن به کشور را مشخص می‌کند. انتخابات معنا بخشی به نظام است. بی تجربگی مردم ما در نظام سیاسی جمهوری هر چه جلوتر می‌رویم کمتر می‌شود.

گنجی اظهار کرد: مردم ما به این مرحله از بلوغ  رسیده اند که حرف واقعی و غیر واقعی نمایندگان را می‌شناسند و می‌توانند تشخیص دهند.

محجوب درباره ورود گرایشات سیاسی متفاوت گفت: الان در مقطعی هستیم که به دلیل این که احزاب ما در موضع قدرت نیستند باید به دنبال تقویت خود باشند. باید میدان را به سمت فقرا ببریم. در انتخابات باید بین کسانی که دنبال اشرافی‌گری هستند و سایرین خط‌کشی شود. مردم می‌گویند اگر فشاری هست باید همه آن را بچشند نه فقط مردم عادی آن را متحمل شوند. انتخابات دعوت جناح‌ها، افراد و نگاه‌ها است.

گنجی در ادامه سخنان خود گفت: در کشور ما تحزب ضعیف بوده است و پوست اندازی وجود ندارد.  ما آرایش حزبی نداریم و طیف‌ها به هم دیگر می‌پیوندند و به جناح تبدیل می‌شوند. انتخابات ما جریانی است. اما احزاب به دلیل آن که به گونه‌ای پایگاه خبری دارند طبیعی است در این زمان که وارد تبلیغات رسمی نشدیم تریبون احزاب می‌تواند جریانات را ارائه دهند.

وی ادامه داد: ۳  نوع رقابت داریم. یکی آن است که افراد برای مردم به میدان می‌آیند. گروهی دیگر به دنبال قدرت هستند. بخشی هم هستند که با نظام رقابت می‌کنند.

محجوب در انتها گفت: تصور می‌کنم راه حل خیلی مهم است و رقابت‌ها باید جنبه راه حل‌ داشته باشد. هجوم جناح‌ها باید به یکدیگر متوقف شود. میدان را باید برای رقابت باز بگذاریم و اجازه ندهیم خط اشرافیت و کسانی که به دنبال فساد هستند پیروز شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
هیچ کس تو خواب هم نمیدید

وقتی دولت و مجلس و همه از یک جناج باشند
گرانی خودرو
گردن مردم ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
من رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۲۲:۵۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
امروز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید. آقای رئیسی! مشکل فلسطین را رها کنید و به مشکلات بازنشستگان شریک مخابرات بررسی، پیگیری و رسیدگی کنید. و متأسفانه در کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هم هیچ کس پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون تابت کرد و نشان داد که مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بویی از انسانیت نبرده است.
مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون تابت کرد و نشان داد که مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران بویی از انسانیت نبرده است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۳:۱۰ ۰۶ دی ۱۴۰۲
بیش از ۷۰ و ۸۰ درصد پرونده های مردم مظلوم بدون بررسی و بدون رسیدگی در دادگاه های، دیوان عدالت اداری و اداره کار بایگانی می شود چرا؟
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۶ دی ۱۴۰۲
زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم/ ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟/ اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
شرکت مخابرات باید پاسخگو باشد
از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون و به اعتراض بازنشستگان مخابرات هم توجهی ندارد
و اعتراض‌های مکرر بازنشستگان مخابرات این مشکل همچنان ادامه دارد، از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضای بررسی و رفع مشکل را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۳:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
جناب آقای دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰
باسلام
چرا بانک‌ها دولتی و هم خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات وام نمی دهند؟ متاسفانه بانک ها فقط به پولداران و سرمایه داران وام می دهند!
وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به کدام بازنشستگان تعلق می‌گیرد
از سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ کسی هم جوابگو نیست و نبوده است .جز دروغ ماچیزی از این مسئولین بانک ها ندیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پژمانفر

رئیس محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

مجید سلطانی عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نبوده است.
پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.
از دولت، مسئولان و نمایندگان مجلی و غیره عاجزانه تقاضای پاسخ و پی گیری لازم داریم.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۳:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۳:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مشکل اصلی مخابرات منطقه تهران بودجه نیست و تاکنون هم نبوده است ۱۰۰ درصد فقط بی مدیریت بوده است. بنده در اسفند ماه سال بازنشسته شدم متاسفانه تاکنون سکه پایان خدمت بنده را ندادند چرا؟ بازنشسته اسفند ماه سال ۹۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ – ۱۹:۰۵
درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۹۹۹ هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
به هیچ بازنشستگان تامین اجتماعی وام مبلغ ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن پرداخت نمی کنند و فقط سنگ‌اندازی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۰۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تنها ۲۰ درصد افزایش داشته اما تورم ۵۰ درصد است!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۰۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
در سال ۱۳۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۳:۰۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
جناب آقای دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
مجید سلطانی ناتوان و عاجز مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات و در سایه سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال 1400 تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
سلام ، خواهان واقعی ایران حتما رأی می دهد در هر شرایطی که باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
ما رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
ما درانتخابات از کسی دفاع، حمایت و استقبال نمی کنیم
چون به خاطر که متاسفانه تاکنون دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
امنیت فقط جنگ نیست، دزدی ، کلاهبرداری، سیستم قضایی ضعیف، رانت ، بی کاری ، گرانی و تورم، فقر و فلاکت و... همه نابود کننده امنیته، مثل اینه روی بشکه بنزین بشینی سیگار بکشی و بگی خدا رو شکر منفجر نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
رای نمیدم .چون وضعیت رفاه و شغل و آینده نیست جوانیمان الکی سوخت و رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
وای ترسیدم
Iran (Islamic Republic of)
دولت، مجلس، هر دو عامل اصلی همه مشکلات مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند.
۰۸:۳۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
گرانی بیداد میکنه
Germany
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
بیچاره خدمت به مردم و مردم رفاه دادن و باعث امنیت کشور میشد ، در جنگ احتمالی که رخ بده مردم خودشون با دشمن بر علیه شما اقدام میکنند ،چرا در کویت امارات و قطر احتمال برندازی نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
چون نزده رقصیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
وقتی حق خودتان تضییع میشه داد و فریاد می کنید ولی حق و حقوق مردم برای شما اهمیتی نداره سال ۹۹ مردم را به بورس دعوت کردید الآن بعد از گذشت ۴ سال کسی پاسخگوی زیان های آنها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
نظرها یکطرفه بصورت بی شرفی نشر داده میشه گویا کشور بدست دیکتاتورها ادره میشه
کارمند وای جی سی اگه روزی مردم بشناسنت بخدا قسم ریز ریزت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
عدالت امنیت آور است نه انتخابات.۱۰دوره شرکت کردیم تهش شده فاصله طبقاتی فاحش.چون عدالتی در تقسیم ثروت نبود.یکی داره میترکه از زور ثروت یکی داره تن فروشی میکنه بی سر پناه نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اینکه عدالت امنیت آوره شکی نیست اما انتخابات هم یکی از لوازم هست. اینها مخالف نیستند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۲۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
و بازی با روان مردم و ایجاد جنگ روانی توسط ستاد هدفمند کردن یارانه ها که هر روز نرخ جدیدی را درسر سفر مردم ایران می گذرد مهمترین دغدغه ماست دیگر ستاد محترم اجازه فکر کردن به چیز دیگری را به ما نمی دهدط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
۴ساله در بورس در زیان هستیم کافر بود رحم می کرد ولی شما ذره ای رحم ندارید!!!
Iran (Islamic Republic of)
مالباخته بورس
۰۷:۲۰ ۰۶ دی ۱۴۰۲
بورس را درست کنید شاخص سازی نکنید!!!!!!..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مشکل گرانیها ،معیشت ،مسکن،بیکاری،ناعدالتی ها در پرداخت به کارکنان دولت ،عدم رعایت آزادی مردم برای اعتراضات،با انتخابات ساختگی و فرمایشی شما موافق نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
حالا که حق و باطل کامل مشخص شده هر کسی رای بدهد باید در دنیا و آخرت جوابگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
کدام امنیت اقتصادی
روحی روانی کدام امنیت....‌‌‌‌‌.
بازم دم انتخابات یاد مردم افتادین
Germany
ناشناس
۰۳:۴۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
ما رای نمیدهیم
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۰۳:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
من چندتا انتخابات قبلی رفتم رأی دادم ولی امسال نمیرم برا مجلس که هی ی مشت پزد برن جیبای خودشون رو پر کنند سیسمونی نوشون رو از ترکیه بیارن و قانونای صد من یک غاز برا مردمی که بدترین فشار اقتصادی رو تحمل می‌کنند
Italy
ناشناس
۰۲:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
آهان یعنی مردم بیان رای بدن که امنیت مسئولین تامین بشه بعدشم حاجی حاجی مکه
France
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
موضوعی امنیتی است یا امنیت‌آور است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۰۶ دی ۱۴۰۲
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اگه انتخابات بریم مسئولین پر رو میشن
نریم دشمنامون پر رو میشن
خوب من گزینه یک رو انتخاب میکنم چون گزینه دو رو انتخاب کنم بازم گزینه یک رقم میخوره
پس هم دشمن هم مشغول همزمان رو نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
دیگه مگه خواب ببینید شتر در خواب بیند پنبه دانه
Germany
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
توی سیاست خارجی و داخلی جای گروه خاص مردم دخالت کنند
این دیگه اسمش انتخابات نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
جناب خبرنگاران شما وقتی همه نظر ها رو پخش نکردی ، مخاطب ات رو از دست میدی و بار دیگه مخاطب میره در خبرگزاری های دیگه نظرش رو یازنشر میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
کلیه قیمتها همچی از مسکن گرفته تا ی پفک ب قیمت زمان روحانی ببرید وقول بدید ثابت ب همون قیمت نگهدارید شاید شاید رای دادیم قول شما ک قول نیس جلو همه ببیننده ها قسم قران بخورید شاید رای دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
با این توضیح که یک بسته پفک شامل سه چهارم هواست و دزدی روشنتر از آفتاب که پول هوا رو از مردم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۶ دی ۱۴۰۲
خداروشکر فقط امنیت داریم.
بی خیال گرانی و تورم و بیکاری و ازبین رفتن سرمایه مردم.
فقط امنیت رو بچسبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
امنیت هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۵ دی ۱۴۰۲
ما ملت قویی هستیم و به خاطرآبادی هر چه بیشتر کشورمون با توکل به خدا پای صندوق رفته و رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
ای گوززززز اگه رای ندم .رای نمیدم چون رئیسی و وحیدی وزیر کشور نون من و زن و بچمو آجر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اینجا رای هست مثبت و منفی نگاه کنید تا الان ۳درصد رای ۵۱ درصد بی رای خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
من چون مردم و کشورم را دوست دارم با افتخار رأی میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
ما رای میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
شما برو رای بده ولی کار به کسی نداشته باش من نمیخوام رای بدم چون من تو کشور خودم یه دونه کاشی ندارم و هیچ تعصبی هم نسبت بهش ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
پایینی نگاه کنید ۲ درصد رای ۵۳ درصد ندادند رای تا الان خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
ولی مردم شما را دوست ندارند
Germany
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اگه مردم دوس داری رای نده ، اگه نظام دوس داری برو رای بده ، چون خواست مردم برکناری مسولان نظامه
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
حد اقل آزاده باشید
آخرین اخبار