ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند/ اصولگرایان برای انتخابات هنوز به مرحله اجماع نرسیده‌اند

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: رای ندادن و پای صندوق نرفتن هیچ اثری برای فردی که انتخابات را تحریم می‌کند ندارد.

حمیدرضا ترقی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره لزوم مشارکت در انتخابات گفت: در درجه اول اگر به نظرسنجی‌هایی که در جامعه انجام شده نگاه کنیم می‌بینیم که بخش قابل توجهی از آحاد جامعه هنوز از برگزاری چنین انتخاباتی بی‌اطلاع هستند. این امر را باید از طریق رسانه ملی و تبلیغات خیابانی که شهرداری‌ها و احزاب می‌توانند داشته باشند به اطلاع عموم مردم برسانند، چون خیلی از مردم پیگیر مسائل زندگی و کسب‌وکار هستند و خیلی فرصت ورود به این نوع مسائل را پیدا نمی‌کنند مگر اینکه در خیابان، تلویزیون و رسانه‌ها توجهشان جلب برگزاری انتخابات شود.

وی ادامه داد: آگاه‌سازی مردم نسبت به انتخابات به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم تاثیر قابل توجهی در اطلاع‌رسانی و مطلع شدن مردم از این آزمون بزرگ و افزایش مشارکت خواهد داشت.

ترقی اظهار کرد: گام دوم مربوط می‌شود به کسانی که می‌دانند انتخابات است، اما در اینکه انتخابشان بر سرنوشت خود تاثیر دارد تردید دارند که نیازمند یک کار تبیینی است و همه کسانی که تریبونی در اختیارشان است باید این واقعیت را تبیین کنند که راهکاری را برای حل مشکلات کشور به‌کار گیرند که راهکار و مسیر اصلی این امر انتخابات است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مردم بدون حضور در انتخابات و تعیین نماینده برای مجلس راه دیگری که خواست و پیشنهاداتشان را در دستگاه اجرایی مورد توجه قرار دهند، ندارند بنابراین فاصله گرفتن از انتخابات و شرکت نکردن در آن مشکلشان را حل نمی‌کند و حل مشکل آن‌ها منوط بر حضور در انتخابات است.

وی افزود: آگاه‌سازی توسط افرادی که تریبون دارند در رفع تردید کسانی که در زمینه حضور در انتخابات تصمیم جدی نگرفتند، موثر است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: مرحله سوم مربوط به کسانی است که فکر می‌کنند با رای ندادن یک کنش سیاسی انجام دادند. این‌ها باید متوجه باشند که کنش سیاسی باید فعلی باشد که در جامعه اثر داشته باشد. رای ندادن و پای صندوق نرفتن هیچ اثری برای فردی که انتخابات را تحریم می‌کند، ندارد بلکه میدان را باز می‌گذارد برای دیگرانی که رای دادند. 

ترقی اضافه کرد: به هر حال مجلس تشکیل و نماینده‌ها انتخاب می‌شوند، اما شخصی که در انتخابات شرکت نمی‌کند نمی‌تواند ادعا کند چرا این تصمیم و یا آن تصمیم را گرفتند، چون خودش در انتخابات نقشی نداشته لذا باید تابع تصمیمات دیگران در جامعه باشد.

وی بیان کرد: در مراحل بعدی یک رقابت سالم، پرشور و همراه با تبیین دیدگاه‌های محتلف و راهکار‌های گوناگون برای حل مشکلات کشور توسط نامزد‌ها باید باشد و اینکه همه قشر‌ها احساس کنند که نماینده‌ای دارند که می‌توانند به آن رای دهند تاثیر قابل توجهی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد و در نهایت تلاش دولت برای حل مشکلات و ایجاد گشایش در معیشت مردم در این چند ماه نقش موثری می‌تواند برای مردم در خصوص امید به آینده داشته باشد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: توصیه مقام معظم رهبری برای حضور همه جناح‌ها در انتخابات چند بعد دارد؛ یکی اینکه همه جناح‌ها برای اینکه دیدگاه‌های خود را در مجلس دنبال کنند باید راه درست انتخابات را برای اهداف خود دنبال کنند و مشارکت خود را در عرصه رقابت با بیان دیدگاه‌های خود چه در حوزه اقتصاد، سیاست، فرهنگی و ... دنبال کنند.

وی ادامه داد: تاکید بر این است که جریان‌های سیاسی وارد صحنه شوند و عناصری که ثبت‌نام کردند و تایید صلاحیت شدند باید به‌طور شفاف مشخص کنند آن فردی که از او حمایت می‌کنند دارای چه دیدگاهی است.

ترقی اظهار کرد: این امر موجب می‌شود تا افراد از پرده‌پوشی و موضع‌گیری‌های مبهم و دو پهلو پرهیز کنند و مشخص کنند نماینده چه نوع تفکری در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ هستند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: اگر کسی منع قانونی برای حضور در انتخابات نداشته باشد و کاملا منطبق بر روابط قانونی باشد و از سلایق گوناگون باشد باید میدان برای او باز باشد تا بتواند در رقابت انتخاباتی شرکت کند و عادلانه مثل بقیه حرف خود را بزند و نظراتش را بگوید.

وی تصریح کرد: اصولگرایان هنوز به مرحله اجماع نرسیده‌اند. همه جریان‌های درون اصولگرایی فعالیت خود در شناسایی و تراز انقلاب را برای مجلس انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند افراد را ارزیابی و شناسایی کنند و در نهایت اگر به این اتفاق‌نظر برسند که به رقابت درون گفتمانی نیازی نیست و همه باید متحدانه لیست بدهند آن‌وقت لیست واحد مورد بحث قرار می‌گیرد. تا الان میدان برای همه احزاب و گروه‌های سیاسی با سلایق سیاسی گوناگون باز بوده تا خودشان نسبت به شناسایی عمل کنند و تا وقتی که زمان تعامل و وحدت می‌رسد هر کسی با دست پر و با پیشنهادات مناسبی در این حرکت وحدت‌زا یا ائتلاف شرکت کند.

ترقی گفت: ائتلاف یا لیست جداگانه بستگی به این دارد که کدام‌یک به مشارکت بیشتر کمک کند از طرف دیگر زمینه رقابت را در جامعه پدید آورد. گاهی اوقات ممکن است یک حزبی فعالیت نکند و یا تلاشی در افزایش مشارکت مردم نداشته باشد و ممکن است بخشی از مشارکت مردم را کاهش دهد. در زمان نزدیک به انتخابات باید فضا و آرایش انتخاباتی را دید چگونه شکل می‌گیرد تا بر آن اساس همه متحد و یکپارچه شوند. اینکه اصولگرایان با یک لیست یا چند لیست وارد انتخابات شوند به بررسی میدانی نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۳:۰۷ ۱۶ دی ۱۴۰۲
امروز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ دی ۱۴۰۲
با سلام همکاران محترم مخابرات بازنشسته وکارمند در روزهای اداری میتوانید با شماره ۱۳۲ویا ۳۹۹۳۱ روابط عمومی مجلس شورای اسلامی همت کنیم و همگی تماس گرفته وعلت بی توجهی مسئولین مخابرات را نسبت به معوقات وخواروبار وسایر مطالبات عنوان نماییم.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۳ دی ۱۴۰۲
مشکل مسکن گرانی و حقوق پایین جوانان را حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۲:۴۷ ۱۳ دی ۱۴۰۲
همه رسانه ها داخلی در این مدت 24 ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه کسی پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۱:۳۵ ۱۳ دی ۱۴۰۲
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات، شبکه خبر وغیره خیانتکاران شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۹:۴۴ ۱۳ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست نماینده مردم تهران در مجلس چطور یک روزه افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و توجهی نکرده است و هنوز هم توجهی نمی کند چرا؟ و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم.
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۲
درخشش بصیرت مردم در روز 9 دی به یادماندنی یک درخشش بی‌نظیر و خارج از محاسبات بشری است. فهم این مطلب در گرو داشتن تحلیل درست و عمیق از ماهیت این فتنه آمریکایی- صهیونیستی در سال 88 است. تا کسی با ماهیت فتنه، زمینه‌ها، بسترها، اهداف طراحان و بازیگران خارجی و داخلی آن آشنا نباشد، نمی‌تواند به عظمت و بزرگی این حماسه ماندگار پی ببرد. واقعیت این است که قرار بود با دروغ بزرگ انجام تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از سوی نظام، مردم را در مقابل حاکمیت دینی قرار داده و مقدمات حمله نظامی آمریکا و سقوط این نظام مقدس را فراهم بکنند ولی مردم در 9دی به صحنه آمدند و تودهنی بزرگی به براندازان زدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۲
گرچه در کشور در برخی زمینه‌ها مشکلاتی داریم که سال‌هاست گرفتار آن هستیم ولی نمودار پیشرفت کشور طی 44سال گذشته بسیاری از کارشناسان جهان را به اقرار واداشته است ازجمله (علی‌رغم تحریم‌ها و جنگ هشت ساله و...): تولید محصولات پتروشیمی ۳۳ برابر نسبت به قبل از انقلاب رشد کرده است. پرشتاب‌ترین کشور جهان در پیشرفت‌های علوم هوا فضا می‌شویم. یکی از ۱۰ کشور برتر جهان در عرصه المپیاد‌های علمی می‌شویم. به جایی می‌رسیم که واکسن کرونا می‌سازیم و ۹۷ درصد از داروهای مورد نیازمان را تولید می‌کنیم. نام ایران را به‌عنوان چهارمین کشور جهان که توانسته موشک فراصوت‌ هایپرسونیک بسازد، در جهان ثبت می‌کنیم. رتبه اول غرب آسیا را در زمینه شبکه آب و فاضلاب کسب می‌کنیم. زمینه رشد فرهنگی زنان را چنان توسعه می‌دهیم که تعداد نویسندگان زن که قبل از انقلاب فقط ۱۱نفر بود به ۲۸۰۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
آمار شهدای مسئولین از اول انقلاب تاکنون بر کسی پوشیده نیست:۷۲ نفر یکجا در دفترحزب جمهوری اسلامی‌، شهید رجائی و باهنر، شهدای محراب، فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس، حاج قاسم سلیمانی‌، شهدای هسته‌ای و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
آمار ۵ میلیون لیتر قاچاق سوخت مشـخص می‌کند این یک قاچاق سازمان یافته اسـت و به اقتصاد کشور ضرر زیادی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که نمایندگان مجلس در خانه ملت چرا در مورد افزایش قیمت برق، آب، گاز و غیره دخالت و مداخله و اعتراض نمی کنند ؟ ولی متأسفانه فقط در مورد افزایش قیمت اینترنت دخالت و مداخله و اعتراض می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه
مشکل آب دریاچه ارومیه و مشکل داخلی کشورمان چه ارتباطی و ربطی به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار دارد هر روز به بهانه های مختلف به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند ولی متأسفانه دولت، مسئولان، وزیر امور خارجه ناتوان عاجز و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا نمایندگان مجلس در خانه ملت از 1397 تاکنون در مورد افزایش قیمت خودرو، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وغیره هیچ اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و فقط افزایش قیمت اینترنت اعتراضی می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
بارها هشدار دادیم که شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
بارها هشدار دادیم که شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
آمریکایی ها دهان شان را در شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو ببندند.
آمریکایی ها دهان ...شان را در شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان ناتوان و عاجز به اصطلاح وزیر امور خارجه
۱۰:۲۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
آیا رای دادن مشکلی از مردم در گرانی مسکن . تورم و ... را حل میکنه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۰:۰۴ ۱۲ دی ۱۴۰۲
متأسفانه مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است و سکوت اختیار کرده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۲ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال1400تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۲۱:۴۵ ۱۱ دی ۱۴۰۲
امروز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان و آذر ماه خبری نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دولت رئیسی کی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲
با سلام
مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را پرداخت میکند حالا که آذر ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان مخابرات نشده است ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
به گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومن رای بدم ؟ به چی رای بدیم با این همه گرانی تورم و اختلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۱ دی ۱۴۰۲
رای نمی دیم چون چیزی درست نمیشه و نشده تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۶:۰۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون تابت کرد و نشان داد که مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران بویی از انسانیت نبرده است.
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
الان مثلا رای دادن مشکلی را حل کرده تا به حال؟! روز به روز گرانی از خودرو بگیر تا گوشت و دلار مسکن و دارو، به تازگی که اینترنت هم گران کردن!
Iran (Islamic Republic of)
تهران
۱۵:۲۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم واردات کفش برند را ممنوع کند تا تولید داخل رونق گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.
سوال اینجاست که پس دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره کجا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
رای بدیم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۱ دی ۱۴۰۲
یه عده ای دیگه رانت شاسی بلند نصیبشان می شود، گناه دارند طفلی ها چرا محروم شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
گوشت ۳۰۰ درصد گرون شده
امسال تورم در ایران همچنان بالای ۵۵ درصد است سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
این هفته در مجلس خبرهای زیادی است
مخابرات ما- این هفته مجلس به مخابرات خواهد پرداخت
مخابرات ما- خبرهای زیادی در راه است.جلساتی که مدتها منتظرش بودیم در مجلس در حال هماهنگی است اما تا برگزار نشود نمی توانیم اطمینان حاصل کنیم.
گزارش های ما از وقایع مجلس به سرعت منتشر خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
متأسفانه که از زمان دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.
۱۱:۲۸ ۱۱ دی ۱۴۰۲
رای هم دیهیم اتفاقی نمی افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم واردات کفش برند را ممنوع کند تا تولید داخل رونق گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مشکل اصلی ما با انقلاب اسلامی نیست و از سال ۱۳۵۷تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی ما گرانی و حقوق پایین که متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۱ دی ۱۴۰۲
رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی کند،
چه مردم رای بدهند یا ندهند گرانی چه میشود ارزانتر خواهد شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یک ایران دوست
۰۸:۲۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دولت این هدیه اینترنت را بگوید نمی دهم چرا دیگه اینقدر پیچیده اش کرده ، الان دقیقا از این تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند مگر چند درصدشان ایمیل دارند که وارد کردن ایمیل را اجباری کردن اند‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
آیا رای دادن مشکلی رو حل میکنه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
بنده همه انتخابات ها را شرکت کرده ام و حتی آخرین انتخابات هم رای دادم.
ولی این بار شرکت نمی کنم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
sina
۰۶:۰۵ ۱۱ دی ۱۴۰۲
رای دادن هم هیچ مشکلی رو حل نمی کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
sina
۰۶:۰۵ ۱۱ دی ۱۴۰۲
رای دادن هم هیچ مشکلی رو حل نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مگه رای دادن مشکلی رو حل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مگه رای دادن مشکلی رو حل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مگه رای دادن مشکلی رو حل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
منظور کدام اصول گرا اصلاح طلبانی که در طول پانزده سال لباس اصول گرا را پوشیدند وباهمدیگر بده بستان میکردندتا معیشت مردم واموال کشور را غارت ودر راه غرب زدگی مردم را سر کار گذاشتند یا اصول گرای واقعی که همراه نظام باصبوری همه درد ورنجها را تحمل کردند
Iran (Islamic Republic of)
چرا روسیه بیانیه ضد ایرانی کشورهای عرب درباره جزایر سه گانه را امضا کرد؟
۲۰:۳۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا روسیه بیانیه ضد ایرانی کشورهای عرب درباره جزایر سه گانه را امضا کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
این دولت رئیسی هم متاسفانه برای حل مشکلات کارکنان و بازنشسته های شرکت مخابرات هیچ چیز برنامه‌ای ندارد و از سال 1400 تاکنون هم برای همه ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
برای کل بازنشستگان برنامه ای ندارد فقط مخابرات نیست
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۲۰:۲۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند
پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کردند و تحمل می کنند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در زمان دولت حسن روحانی ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در زمان دولت سیدابراهیم رییسی ۲۰۰ برابر افزایش یافته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران
در پاسخ به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
بودجه مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی حقوق کارکنان رسمی شرکت مخابرات ایران چگونه و چطور تامین می شود ولی متاسفانه پرداخت بودجه بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسرکشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
بودجه مبلغ 620 میلیون تومانی پاداش پایان خدمت بازنشستگان شرکت مخابرات ایران چگونه و چطور تامین می شود ولی متاسفانه پرداخت بودجه بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسرکشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم واردات کفش برند را ممنوع کند تا تولید داخل رونق گیرد
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
۲۰:۰۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور و از طریق مخایرات ما و هم همه رسانه های داخلی اطلاع رسانی کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند. چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
حتما رای میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شرکت مخابرات از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون در کشور وابسته به هیچ سازمان و ارگان نیست و تاکنون هم نبوده است و شرکت مخابرات دست یک دیکتاتور است واداره می کند که حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات را پایمال و ضایع می کند و تاکنون هم در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۹:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
جناب آقای اژه‌ای! اگر قوه قضائیه کل کشور مدعی قانون و عدالت در کشور است سوال اینجاست که پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون در برابر ظلم، ستم و در مورد عملکرد و رفتار مدیران شرکت مخابرات و هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات هیچ کاری و هیچ اقدامی نکرده است و تاکنون سکوت کرده است. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
من رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
افرین به نماینده شهر میانه.تو مجلس گفت مخابرات بجای کمک به تیم های ورزشی بهتره مطالبات بازنشستگان و کارکنان خود را پرداخت کن.
۱۹:۴۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
افرین به نماینده شهر میانه.تو مجلس گفت مخابرات بجای کمک به تیم های ورزشی بهتره مطالبات بازنشستگان و کارکنان خود را پرداخت کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
کارمند رسمی با 20 الی 28 سال سابقه کار در مخابرات نوکر بخش خصوصی شده است که به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

کارگر رسمی با 20 الی 28 سال سابقه کار در مخابرات نوکر بخش خصوصی شده است که به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سوال بنده این است که آیا در این مدت 24 ماه در شرکت مخابرات و هم کشورمان به صطلاح اسلامی مردی نیست و مردی وجود ندارد که مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران را بررسی و رسیدگی وحل وفصل کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
وام بدون ضامن بگیرید | کدام بانک‌ها وام بدون ضامن می‌دهند؟ جزئیات و نحوه دریافت وام بدون ضامن و نام بانک‌هایی که وام بدون ضامن به متضایان پرداخت می‌کنند، اعلام شد.
و این در حالی است که بانک‌ها از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌کنند و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون ثابت کرده است که مدیران و مسئولان شرکت مخابرات بویی از انسانیت نبرده اند
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون ثابت کرده است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بویی از انسانیت نبرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۹:۴۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بیش از ۵۰ سال هست که گاز ایران را ترکیه و کشورهای اروپایی وغیره استفاده می کنند
بنده بیش از ۳۵ سال است در نسیم شهر جاده ساوه زندگی می کنم
درخواست یک کنتور گاز از اداره گاه نسیم شهر بهارستان کردم
متاسفانه بنده ۱۵ سال است به دنبال یک کنتور گاز برای منزل مسکونی خودم در اداره گاز نسیم شهر بهارستان جاده ساوه هستم نمی دهند چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
یک اقتصاددان: ۴۰ درصد جمعیت ایران زیر خط فقر مطلق هستند

مطالعات غیردولتی و حتی دولتی (وزارت رفاه) نشان می‌دهد که بین سه تا چهار دهک از جمعیت دچار فقر مطلق هستند. مطالعات شخصی نیز نشان می‌دهد که ۴۰ درصد جمعیت ایرانی فقیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مشکل اصلی ما با انقلاب نیست و از سال 1357تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی ما با دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است که متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردن و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Germany
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مدیران مسولان ، نماینده مجلس ، دیگه انقلاب چیه ، نکنه با رفتگر مشکل نداری اینا ارکان انقلابن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
با رای دادن مشکل حل میشود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : فقط بخاطر ایران اسلامی عزیزمان و فرمان رهبر معظم و خون پاک صدیقین شهدا رای داده و باز هم رای می دهیم ولی بدانید که از بی عدالتی تبعیضگری اجتماعی که برخی از مسولان مدیران بوجود آوردند نقد سازنده داریم . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۸:۳۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی/ مدیران بانک ها و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بخشنامه بانک مرکزی را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات
۱۸:۳۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سخت نگیر برادر من کشور ایران مردم ایران. تاوان جهالت خود رو می پردازه .. اینمه شرحه شرحه نمودیم و از مسئولان نظام خواستیم که این اتش را بر سرمایه های ملی نیافکنند به هیچ گوش جانی شنیده نشد .وزان پس چه خون افتاد در دلها . این سرمایه ملی را سال ۸۶و۸۷ هزار بار گفتیم ونوشتیم .حال می بینید که هزار وعده یکی وفا نکنند .به اسم بازنشسته وکارگر به کام انسانهایی که …..اینکه بر ما چه کردند را مگر خدا داد بستاند والا از این مدعیان اتشی گرم نخواهد شد .هم اینک نیز با افزایش تعرفه فقط جیب …. را فزونتر خواهند نمود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
پرداخت ماهیانه رفاهیات معوقه بازنشستگان مخابرات از ماه آینده
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

خبرگزاری آریا – رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات اشاره کرد.به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت، نصراله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیت نوشت:
امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۸:۲۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
آه خانواده‌ها ی بازنشستگان وکارگران ومظلومان میگیره
وام وقسطاتوشون گذشته اخطاره که میادازبانکها پول بیمه ازچندساله راندادن. تاکی ظلم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اصل ۴۴ و فروش مخابرات باعث بدبختی و درماندگی بازنشستگان مخابرات شد چی بود چی شد فکرشم نمیکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام بر سردبیر محترم و زحمتکش و کلیه بازنشستگان مخابرات به خصوص عزیزانی که در گرفتن حق خویش بیش از سایرین در موردشان ظلم شده و همچنان درپی احقاق حق خود تلاش می کنند و ابراز انزجار از مسئولانی که حق افرادی را پایمال کرده که افزون بر کهولت سن و توقع از مدیران مخابرات که بجای اینکه آرامش زندگی برایشان باشند موجب افزایش تنش در آنها شده و باعث سلب آرامش روحی آنان شده و بخصوص اقشار بازنشسته ای که غالبا دچار بیماری های گوناگون بوده و انتظار آنان را نیز در مورد هزینه درمان بازنشسته و خانواده اش را غالبا بر نیاورده و بجای اینکه لااقل هزینه درمان آنها را به سهولت دراختیارش قرار دهند با وقاحت تمام نه تنها هزینه درمان به حق آنها را نداده بلکه باعث اذیت و آزار آنها به علت رفت و آمد و پیگیری مطالبات آنان شده اند.خداوند آگاه است از این همه نابخردی و غرور که غالبا مسئولان گرفتارش هستند. خلاصه همسربنده نیزدر بهار سال ۱۳۹۹ با هزینه ای سنگین جراحی عمل قلب باز انجام داده و تاکنون ( دیماه ۱۳۴۲ ) نه تنها هیچگونه وجهی نپرداخته بلکه بنده را به علت دشواری و عدم توانائف در راه رفتن هستم بارها دانسته یا نادانسته دچارمشکل کرده اند.آقایان مبلغی که بابت بیمه تکمیلی برآورد شده حدود شصت میلیون تومان است و بدانید باوجود نداشتن مسکن و….این مبلغ از نظر مادی برایم حائز اهمیت است و بدانید تا زنده ام پیگیر حقم هستم.در آخراز سردبیر محترم سپاسگزارم. ( سیدمحسن شیرازی عدل)بازنشسته اواخر سال ۱۳۸۱ مخابرات استان تهران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اینترنت ۳۴درصد گران شد
حرف وزیر
برای توضیح وتفسیر وعملکرد این طرح
مردم مواظب باشید بسته های قبلی را نتدازن وباهمون نرخ قبل وبعدش اینگه مواظب باشید گرانتر حساب نکنن
انگار کنتور گرانی ولومش دسته بدبخت فلکزده مردمه
جالب بود حرفش
Iran (Islamic Republic of)
تعرفه ها رد هم که زیاد کردید .دیگه چه بهانه‌ای ای برا عدم پرداخت حق وحقوق بازنشستگان مخابرات رو دارید
۱۸:۲۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
تعرفه ها رد هم که زیاد کردید .دیگه چه بهانه‌ای ای برا عدم پرداخت حق وحقوق بازنشستگان مخابرات رو دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مخابراتی ها چند برابر کارمندان شرکت ملی پست حقوق و دریافتی دارند و باز دارند اعتراض می کنند ؟؟؟؟!!!!

چرا نباید در کشور ما عدالت برقرار بشه تا افراد بیچاره ای که زبان اعتراض ندارند حقشون ضایع نشه ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
یکی بیاد بگه اصول گرایان کیا هستند .............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت جدید هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند
۱۸:۱۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
با سلام
پس صحبتهای رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در مورد پرداخت بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات از ماه جاری چی شد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از رفاهیات و... بازنشستگان مخابرات چه خبر؟
رفاهیات و... بازنشستگان مخابرات کی پرداخت می شود؟
مشکلات ما بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کرد که متأسفانه در شرکت مخابرات و هم در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.
با پول بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون 137 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 930 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم
سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم
سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:
«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
وقتی که مسلمانان آشکار و علنی حق و حقوق کارکنان رسمی و بازنشست ها را پایمال و ضایع می کنند پس دیگر از غیر مسلمانان چه انتظار داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بن خوار بار و... بازنشستگان شرکت مخابرات به کجا رسیده است
از دی ماه سال 1400 تاکنون برای ما بازنشستگان مخابرات ثابت شده که متأسفانه هیچ کس هم در مخابرات و... به فکر مشکلات بازنشستگان مخابرات نیستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
حرف دل همه مظلومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اگر شرکت مخابرات پول ندارد از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات را پرداخت کند سوال اینجاست پس مدیران در هتل بهمن مشهد، اصفهان و... چکار می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
عملکرد دولت رئیسی مشکل کارکنان، بازنشسته ها، مردم و کشور را حل نمی‌کند
عملکرد قالیباف رئیس مجلس مشکل کارکنان، بازنشسته ها، مردم و کشور را حل نمی‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
تجمع سراسری بازنشستگان مخابراتی بیستم فروردین،حداقل در ۱۲ استان
شرکت مخابرات ایران ۱۰۰ درصد فقط وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سوال اینجاست که چرا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۸:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون در دولت، مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور وغیره بررسی و رسیدگی نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بسیاری از چالش‌های امروز به دلیل ناتوانی، کوتاهی و سکوت چند مدیر عامل طی 15 سال در شرکت مخابرات ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات ایران تصمیم درستی نمی‌گیرد
از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات استان تهران تصمیم درستی نمی‌گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
آیا شرکت مخابرات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است؟
آیا شرکت مخابرات وابسته به سپاه
آیا شرکت مخابرات وابسته به رئیس سازمان خصوصی سازی؟
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
۱۸:۰۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مدیران شرکت مخابرات به بازنشسته های شرکت مخابرات خیانت کردند و باید در دادگاه محاکمه و مجازات شوند
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بیش از 90 درصد مدیران شرکت مخابرات ایثارگر و جانباز هستند و هم به اصطلاح ادعای مسلمانی دارند ولی متاسفانه حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم قانون و عدالت را رعایت نمی کنند چرا؟

مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران متاسفانه هیچ برنامه مشخصی و روشنی برای حل مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات ندارد و از آذر ماه سال 1399 تاکنون هم برای همه ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.
۱۸:۰۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۸:۰۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بنده در اسفنده ماه سال۹۵ بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۳ سال و ۵ ماه نیست چرا؟ تاکنون هم هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مشکل بازنشستگان مخابرات با فروش املاک حل نخواهد شد و حل نمی شود
بن خوار بار وغیره بازنشسته های مخابرات باید با درآمد شرکت مخابرات تامین شود و نه با فروش املاک شرکت مخابرات
کوتاهی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران علت اصلی مشکلات پرداخت نشدن بن خوار بار بازنشسته های مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا بانک‌ها دولتی و هم خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات وام نمی دهند؟ متاسفانه بانک ها فقط به پولداران و سرمایه داران وام می دهند!
وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به کدام بازنشستگان تعلق می‌گیرد
کسی هم جوابگو نیست .جز دروغ ماچیزی از این مسئولین بانک ها ندیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
همه مشکلات 100 درصد فقط از بی قانونی، بی عدالتی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی و بی توجهی شروع و آغاز می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از چه زمانی واریز می شود؟ متاسفانه 23 ماه است هیچ خبری نیست چرا؟
عملکرد و رفتار مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این زمینه شرم آور و تاسف بار است.
و این درحالی است که بن خوار بار کارکنان رسمی مخابرات هر ماه با حقوق شان واریز می شود.
مرتب پیگیری می کنیم ولی ترتیب اثر داده نمی شود چرا؟ ولی مسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند. چرا مسئولین در مورد دلیل بی پول مخابرات را به بازنشستگان توضیح نمی دهند؟ ادامه این رویه موجب نارضایتی بازنشتستگان شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که متاسفانه بورس سود سهام اخابر سهامداران پایمال و ضایع کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چرا سود سهام اخابر سال 1400 را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 مبلغ 6043500 ریال واریز کردن؟
خیلی کم پرداخت کردن چرا؟
از مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۱۸:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بعد از 22 ماه و 10 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
ببینید | رئیس جمهور: مدیر متخلف دولتی را بلافاصله برکنار کنید
ببینید | رئیس جمهور: مدیر متخلف دولتی را بلافاصله برکنار کنید
(رئیس جمهوری) ابراهیم رئیسی گفت: اگر شرکت دولتی در انجام وظایف خود تخلف کرد، مدیر آن بلافاصله برکنار و اعلام شود؛ اگر موردی ببینم که کوتاهی شده است، در صورت برخورد نکردن با مدیر متخلف، به شدت با مسئول بالادستی برخورد خواهم کرد.
و این در حالی است که متاسفانه از اردیبهشت ماه 1401تاکنون عمل و اجرا نشده است چرا؟
۱۲۳
آخرین اخبار