ساماندهی منابع مالی اتباع در زنجیره تولید

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید ساماندهی خواهد شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در جلسه بررسی شیوه نامه اجرای طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید کشور که صبح امروز در محل این اداره کل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و محکوم کردن این جنایت، به تبیین ابعاد اجرای این شیوه نامه در استان پرداخت.

حسین شرافتی راد بیان داشت: این موضوع در قالب تفاهم نامه ملی فی مابین سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، بانک ملی ایران و شرکت مدیریت زنجیره تأمین دانش و در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی با رویکرد نظام حکمرانی هوشمند الکترونیک دولت و مردم با هدف جذب سرمایه های خرد و سرگردان اتباع توسط سازمان ملی مهاجرت تهیه و تدوین شده است.

شرافتی راد گفت با توجه به بدنه تخصصی مدیریتی دفاتر اشتغال و اقامت اتباع و مهاجرین خارجی در این استان و وجود ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در این خصوص آمادگی لازم جهت اجرای فراگیر این طرح در استان خراسان رضوی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۱۱:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
این قدر بهانه برای استقرار افاغنه در ایران نکنید اینها باید بروند وطن خود را بسازند که به نفع هر د وکشور است بیست ملیارد دلار مخارجشون را خرج سرمایه گذاری کنید ایران خودش بیش ازهفت ملیون جوان بیکار ومجرد وبی مسکن دارد . ایران کشور مهاجر.پذیر نیست .
United States of America
محمد
۱۱:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
چرا انقدر به تبعه افغان اهمیت میدن چرا اونها رو از ایران خارج نمیکنین