رسانه آمریکایی: حمله در اردن خونین‌ترین تهاجم علیه نیرو‌های آمریکا بود

فاکس نیوز حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در اردن که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان منجر شد را خونین‌ترین تهاجم علیه نیرو‌های واشنگتن عنوان کرد.

رسانه آمریکایی فاکس نیوز با اشاره به حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در اردن در نزدیکی مرز سوریه که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان آمریکایی منجر شد گفت که این حمله خونین‌ترین تهاجم علیه نیرو‌های ایالات متحده طی سال‌های اخیر بوده است.

نشریه پولیتیکو نیز در گزارشی با اشاره به حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در اردن در نزدیکی مرز سوریه به نقل از یک مقام آمریکایی، نوشت: گزینه‌های پاسخ به حمله‌ای که منجر به کشته شدن ۳ سرباز آمریکایی در اردن شد، اکنون در حال تدوین است.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» آمریکا یکشنبه گزارش داد که در یک حمله پهپادی شبانه به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اُردن، سه سرباز ارتش ایالات متحده کشته و بیش از ۳۰ نفر از نیرو‌های نظامی آن زخمی شدند.

سازمان تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده) ساعاتی پیش در بیانیه‌ای ادعا کرد که در جریان حمله یک هواپیمای بدون سرنشین «به پایگاهی در شمال شرقی اردن»، سه سرباز کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، کشته شدن سه آمریکایی در «برج ۲۲» در اردن در نزدیکی مرز با سوریه، تشدید قابل توجه وضعیت متزلزل در خاورمیانه را نشان می‌دهد.

مقامات آمریکایی روز یکشنبه به وقت محلی و در حالیکه برخی مخالفان دولت جو بایدن و جمهوریخواهان تندرو آمریکایی در تلاش هستند، حمله به پایگاه آمریکایی در شمال شرقی اردن در نزدیکی مرز سوریه را به تهران نسبت دهند، اعلام کردند که معتقد نیستند که نیرو‌های ایرانی حمله پهپادی را انجام داده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
۳ نفر در برابر ۳۰ هزار نفر هیچ است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
3 تا امریکایی کشته شدن روز خونینشون بوده پس ۲۷۰۰۰ نفری که در غزه کشته شدن اسم روزهاشونو چی باید گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : باید نیروهای مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص در شبانه روز صدها هزار نفر از ارتشیان آمریکایی انگلیسی صهیونیستی و ارتش ناتو را به قتل برسانند سقطشان کنند با هر روشی این حرامیان باید بدانند که در سر تا سر کشورهای جهان اسلام و در منطقه جهان اسلام هیچ جایگاهی نداشته و ندارند این ارتشیان چپاولگران غارتگران جنایتکاران اشغالگران شکنجه گران آمریکایی انگلیسی صهیونیستی و ارتش ناتو را هر کجای مناطق کشورهای اسلامی مشاهدشان کردید به قتل برسانیدشان تا بدانند که در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هیچ جایگاهی نداشته و ندارند با هر روشی سقطشان کنید اینها همگیشان جنایتکارند فاسدند فاسقند کافرند که کودکان زنان پیران جوانان مومنین مسلمین حزب الله را در شبانه روز می کشند نسل کشی می کنند بهشان هیچ گونه رحمی نکنید و با شدت بهشان حمله کنید نابودشان کنید . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی .‌ التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در اردن | ۳ نظامی کشته ۲۴ نفر زخمی شدند
Iran (Islamic Republic of)
کشته شدن سربازان آمریکایی پیامی به واشنگتن درباره کشتار غزه است
۰۶:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
کشته شدن سربازان آمریکایی پیامی به واشنگتن درباره کشتار غزه است
آخرین اخبار