رییس دیوار محاسبات:

فعالیت‌های اقتصادی دولت به بخش خصوصی واگذار شود

دستغیب گفت: باید فعالیت های اقتصادی دولت به بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد مدیریت بهتر و کارایی بالاتر باشیم.

سید احمدرضا دستغیب رییس دیوان محاسبات کشور در بازدید از کارخانه نوین چوب در اهواز اظهار کرد: در راستای تولید و جهش تولید که همواره مورد نظر رهبر معظم انقلاب است؛ اقدامات ارزشمندی در کشور انجام شده که از جمله آن می توان به مجموعه نوین چوب در استان خوزستان اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه خروجی کار اقتصادی در این مجموعه باعث ایجاد زنجیره ارزش افزوده ارزشمندی شده است افزود: تمامی اقداماتی که از ابتدا تا انتها روی محصول صورت میگیرد ارزش افزوده محصولات تولیدی این کارخانه را بالا برده و بی شک فرصت های شغلی پایداری ایجاد کرده است.

رییس سازمان دیوان محاسبات کشور ادامه داد: برای تمامی کارکنان و مدیران این مجموعه آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که این مجموعه بتواند باعث تکمیل ارزش افزوده در بخش های دیگر صنعت چوب کشور شود.

دستغیب در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: دولت باید بسترهای لازم را برای واگذاری برخی از امور به بخش خصوصی فراهم کند.

وی همچنین به بازدید از بخش های نهال کاری و درختکاری کارخانه نوین چوب اشاره کرد و گفت: در بازدید از نهالستان و بخش های مربوط به منابع طبیعی این کارخانه، مشکلاتی وجود داشت که برای رفع آنها در دیوان محاسبات پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.