نگرانی مقام سابق پنتاگون درباره وضعیت مرز آمریکا و مکزیک

مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا از مقامات این کشور خواست ۷۰ الی ۸۰ هزار سرباز را به مرز مکزیک اعزام و از این مرز محافظت کنند.

داگلاس مک گرگور، مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا، با اشاره به اینکه مرز جنوبی این کشور فوراً به ۷۰ تا ۸۰ هزار سرباز نیاز دارد، اعلام کرد که آمریکا اکنون باید از تمام مرز‌های خود محافظت کند.

براساس گزارش النشره، او در بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی تاکید کرد: ما باید موانع درستی ایجاد کنیم. ما باید شیوه تجارت خود را تغییر دهیم.

بحران مهاجرت در مرز جنوبی آمریکا پس از آن تشدید شده است که دادگاه عالی این کشور به درخواست دولت آمریکا اجازه برداشتن حصار در امتداد مرز با مکزیک را صادر کرد.

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس، با توجه به وضعیت هجوم مهاجران، از تهاجم و اقدامات حفاظتی خود خبر داد و تاکید کرد که ایالت او سیاست‌های خود را به دلیل شکست مقامات آمریکایی در حفاظت از مرز‌ها اجرا خواهد کرد، در همین راستا فرمانداران ۲۵ ایالت دیگر آمریکا همبستگی خود را با مقامات تگزاس اعلام کردند.

سیاست‌های مهاجرتی آمریکا باعث آوارگی ده‌ها هزار پناهجو در مرز‌های جنوبی این کشور با مکزیک شده است. تمدید بند ۴۲ قوانین مهاجرتی آمریکا به معنای آوارگی هزاران پناهجو در مرز‌های جنوبی آن است. با ورود به زمستان بسیاری از مهاجران به دنبال بازنگری در ماندن یا نماندن در مرز‌ها افتاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
مشکل اصلی غربیا مهاجران نه ما
آخرین اخبار