اجرای طرح ویژه نظارتی عید تا عید در کردستان + فیلم

اجرای ۲ طرح ویژه نظارتی عید تا عید از ۱۵ اسفند تا ۲۱ فروردین طی دو مرحله در سطح استان و شهرستان‌ها قابل اجرا می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح ویژه نوروزی ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان به عنوان طرح ضیافت در سطح استان شروع شده است.

حسین رحیمیان با بیان اینکه امسال در یک طرح  ابتکاری، بخشی از تعزیرات حکومتی به سطح بازار منتقل کرده ایم، افزود: دو شعبه در مرکز شهر مستقر هستند و شهروندان از این طریق می توانند به صورت مستقیم شکایت خود را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: یک گشت سیار نیز در طول هفته ۶ گشت به صورت شبانه روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فعالیت دارند.

رحیمیان با تاکید بر اینکه در این ایام نظارت‌ بر مراکز خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌های بهاره میادین تره بار، شرکت شرکت‌های مسافرتی و فروشگاه‌های توزیع مواد غذایی صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مرحله دوم طرح نظارتی که از یک فروردین تا ۲۱ فروردین ماه اجرا می شود، نظارت بر مراکز اسکان و پذیرایی‌ها، امکان زیارتی، زائر سرا هتل‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در دستور کار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه، هم افزایی با دستگاه‌های نظارتی، نظارت بر روند تامین تولید و توزیع و کالا و خدمات در کردستان خواهد بود.

وی یادآور شد: دستگاه‌هایی که به صورت مشارکتی برای نظارت بر بازار دعوت شدند اعم از سازمان صمت، اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گردشگری، اداره کل راهداری و حمل و نقل و دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستقیم بر بازار نظارت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.