فعالیت مراکز انتقال خون در ماه مبارک رمضان

پویش «بهار در بهار اهدای خون» در ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برقرار است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: ذخیره خون در استان در حال حاضر ۲ هزار و ۲۲۹ واحد معادل ۵.۸ روز و در شهرستان اصفهان و یک هزار و ۳۳۸ واحد و معادل ۴.۲ روز در استان است.


کیان دهراب‌پور افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، پویشی تحت عنوان «بهار در بهار اهدای خون» در سراسر کشور از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک راه‌اندازی شده است.


او  با اشاره به فعالیت مرکز جامع خونگیری خواجو شهر اصفهان گفت: مراکز خمینی شهر، زرین شهر، شاهین شهر و شهید حُججی اصفهان از تاریخ پنج فروردین سال آتی خواهند و پایگاه‌های نجف‌آباد، شهرضا، خوانسار و گلپایگان و کاشان نیز برنامه مشخصی بر اساس ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای اهداء خون شهروندان تدارک دیده‌اند.


پویش «بهار در بهار اهدای خون» با عنوان «فرشتگان رمضان» به مناسبت تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف حفظ ذخایر خون در ایام پایان سال و آغاز سال نو در سراسر کشور برگزار می‌شود.


در این پویش از مردم دعوت شده تا در روز‌های پُرشور و معنویت بهار قرآن و بهار طبیعت، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند.


۱۱ مرکز اهدای خون در استان اصفهان شامل خواجو و شهید حُججی در کلانشهر اصفهان و همچنین در شهر‌های شاهین شهر، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، خوانسار، گلپایگان، کاشان، نایین، شهرضا و زرین شهر فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.