روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز ۱۲ فروردین گفت: روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیر در تاریخ کشور ماست.

  عباس صفدری  در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس، اظهار کرد: در ۱۲ فروردین مردم ایران نشان می دهند جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان هم زمان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به اینکه سالروز ۱۲ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان تقارن یافته است افزود: برنامه های ویژه ای در سطح سیستان و بلوچستان و بویژه مساجد با محوریت این روز برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف خلق شده و ایران قبل از انقلاب که در اوج وابستگی بیگانگان بود امروز در بسیاری از بخش‌ها به توانمندی و خودکفایی رسیده و اینها در شرایط اوج تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان حاصل شده است.

وی با بیان اینکه خلق بسیاری از دستاوردها به برکت حضور و مجاهدت مردم هست و مردم سالاری دینی نقطه قوت جمهوری اسلامی است، گفت: بسیج همگانی، روحیه و کار جهادی و تلاش همه جانبه مشکلات ایجاد شده در برخی حوزه‌ها را برطرف خواهد کرد.

صفدری به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اشاره کرد و گفت: امسال روز جهانی قدس را باید با توجه به حساسیت های صورت گرفته در منطقه، بهتر از هر زمان دیگر برگزار کرد.

وی در ادامه گفت: باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها در راستای تبیین اهمیت این روز در جامعه تلاش فراوانی را انجام داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم با حضور خود در این روز جهانی، همدردی و همدلی مسلمانان را با مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در همه نقاط جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

صفدری ضمن تاکید بر فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است و همه مسوولان باید در این راستا به وظایف خود به درستی عمل کنند.

برچسب ها: گندم ، جهادکشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار