برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۶۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده راهپیمایی روز قدس در بیش از ۶۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

 عباس صفدری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: مردم این استان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ۱۰ روز جمعه ۱۷ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم محوری در زاهدان از میدان آزادی این شهر آغاز و تا مصلی قدس ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بر حضور پرشور مردم بویژه خانواده‌ها در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در مسیر راهپیمایی در زاهدان از برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وقایع اخیر صورت گرفته در روزهای اخیر و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران در سفارت ایران در سوریه توسط رژیم منحوس صهیونیستی، موج مبارزه با این رژیم و حمایت از رزمندگان مقاومت از سوی مردم ما افزایش یافته است.

صفدری خاطرنشان کرد: پیام وحدت ملت ما پیرامون موضوع حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان نهادینه شده و در این زمینه در کشور وحدت رویه وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی گفت: بدون تردید این تهاجم‌های وحشیانه بار دیگر چهره خشن و جنایتکار این رژیم خونخوار را به نمایش گذاشت و این اقدام رژیم صهیونیستی یک جنایت و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است که در برابر افکار عمومی جهان به طور روزافزون و آشکارا نفرت نسبت به اعمال رژیم دیو سیرت صهیونیستی گسترده تر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار