معاون استاندار یزد:

سرعت بالا و خواب آلودگی از علل اصلی تصادفات است

ابوالحسینی گفت: علت اصلی تصادفات در استان یزد سرعت بالا، عدم توجه به جلو و خواب آلودگی رانندگان از عمده دلایل تصادفات در جاده‌های استان یزد بوده است.

ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست کمیسیون کاهش تصادفات استان یزد گفت:  متاسفانه در محور‌های برونشهری از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، ۱۰ فوتی داشته ایم و در حوزه درونشهری ۴ نفر فوتی داشته ایم.
 
ابوالحسینی ادامه داد: علت اصلی تصادفات در استان یزد، سرعت بالا، عدم توجه به جلو و خواب الودگی رانندگان بوده است و عامل انسانی عمده دلایل تصادفات در سطح جاده‌های استان یزد بوده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، و پایان تعطیلات نوروزی گفت: رانندگان شرایطی را فراهم کنند که با ایمنی و سلامت کامل به مقصد برسند.
 
او افزود: نیرو‌های پلیس راه و راهور در روز‌های آینده در آماده باش کامل هستند وساعات کاری خود را افزایش داده اند و بیش از ۶۰ خودرو پلیس نما با همکاری فرمانداران شهرستان‌های استان یزد در جاده‌ها مستقر هستند.
 
ابوالحسینی افزود: راهداری، هلال احمر و اورژانس به صورت گشت‌های ویژه در جاده‌های استان حضور دارند و مجموعه نیروی مقاومت بسیج نیز مانند سال‌های گذشته به ارائه خدمات به مردم خواهند پرداخت. 
 
ابوالحسینی با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های سبک وسنگین در محور‌های مواصلاتی استان یزد گفت:بحث ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های استان به تصویب رسیده است و تردد موتورسیکلت‌ها داخل شهر‌ها نیز به شدت توسط پلیس راهور نظارت و توصیه می‌شود مردم تردد با موتور سیکلت را کاهش دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار