وقوع ۳۰ تصادف در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

از ابتدای طرح نوروزی راهداری ۳۰ تصادف در محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری رخ داد.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ هفت میلیون و ۳۶۲هزار و ۷۸۲ تردد ورودی و خروجی در استان به ثبت رسید.

وی افزود: این میزان تردد در امسال نسبت به هفت میلیون و ۲۵۸ هزار و ۶۰۰ تردد پارسال ۱.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

غلامی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ معادل ۷۳۵ هزار و ۱۶۶ ورود در استان به ثبت رسید که این میزان نسبت به ۷۳۹ هزار و ۹۸۱ ورودی سال گذشته هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی گفت: همچنین در این مدت ۸۳۸ هزار و ۷۷۶ خروج در استان به ثبت رسید که این میزان نسبت به ۷۵۱هزار و ۴۲۸ تردد خروجی سال گذشته ۱۱.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


غلامی افزود: از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) تعداد ۳۰ تصادف در محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید که این شمار حادثه رانندگی نسبت به ۴۶ حادثه رانندگی پارسال چهار درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: از این شمار حادثه رانندگی چهار حادثه فوتی گزارش شده که موجب جان باختن پنج نفر و همچنین ۲۶ حادثه رانندگی نیز از نوع جرحی بود که ۴۱ مصدوم برجای گذاشته است.

غلامی افزود: در نوروز امسال شمار حوادث رانندگی منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری ۳۳.۳ درصد، تعداد جان‌باختگان سرصحنه ۱۶.۷، شمار تصادف‌های جرحی ۳۵ و تعداد مجروحان نیز ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین امسال ۹۱هزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۱۲هزار و ۶۰۰ سفر جابه جا شده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین مسافرت‌ها با مینی بوس و به صورت درون استانی انجام شده است.

غلامی گفت: هم اکنون ۱۳۵ دستگاه اتوبوس، ۹۶۰ سواری و ۴۰۰ دستگاه مینی بوس وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.