فریاد مردم مهاباد در دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین+ فیلم

مردم مهاباد در دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نفرت و انزجار کردند.

مردم مهاباد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حقانیت و مظلومیت فلسطینیان را فریاد زدند و یک صدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را خواستار شدند.

راهپیمایان در مهاباد در حالی امروز به خیابان آمدند که مسلمانان فلسطینی به خصوص در غزه شاهد جنایت‌های فجیع صهیونیست‌ها بوده و هر روز با درد و رنجی بیشتر خواهان همصدایی و همراهی تمامی مسلمانان با آنان هستند.

امسال مراسم راهپیمایی روز قدس با شعار "طوفان الاحرار" علاوه بر شهر‌های مهاباد و خلیفان در روستای باگردان هم برگزار شد و راهپیمایان با فریاد مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا ندای همصدایی با مردم ستمدیده فلسطین را فریاد می‌زنند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد‌های مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکای جنایتکار و ده‌ها شعار دیگر ضد استکباری، بار دیگر اقتدار و آمادگی مردم ایران اسلامی را برای مبارزه با مستکبران به تصویر کشیده و لرزه براندام مستکبران و رژیم کودک کش اسرائیل انداختند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد از میدان شهدا آغاز شد و راهپیمایان پس از طی کردن مسیر‌های تعیین شده در میدان جمهوری اسلامی تجمع کردند.

روز قدس نماد اتحاد و حمایت جهان اسلام از فلسطین است

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز جمعه در آیین راهپیمایی روز قدس در مهاباد گفت: عزم و اراده مسلمانان برای پایان دادن به جنایت‌های زورگویان عالم علیه مردم مظلوم فلسطین در روز قدس نمود می‌یابد.

روز قدس نماد اتحاد و حمایت جهان اسلام از فلسطین است

وی اضافه کرد: ۷۵ سال قبل آمریکای جنایتکار و همپیمانان آنها برای حفظ و چپاول منابع خاورمیانه دست به تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی زدند که تا به امروز هم به کشتار زنان و کودکان مردم بی دفاع و مظلوم فلسطینی ادامه می‌دهند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر طی چندماه گذشته در غزه مظلوم شهید شده اند، افزود: اسرائیل از زوال و نابودی خود در هراس بوده و با اقدامات تروریستی و جنایت خود در راستای جبران شکست‌هایی است که البته هیچگاه پاک نخواهد شد.

عباسی دفاع از کشور را در مقابل تجاوز بیگانگان طبق قوانین بین المللی مجاز دانست و گفت: تنها رمز موفقیت در مقابل زورگویی و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی دفاع و مقاومت است.

وی تاکید کرد: رزمندگان اسلام و فرماندهان نظامی در آینده نزدیک درس سختی به جنایت‌های این رژیم کودک کش داده و اقدامات آنها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریاد‌های الله اکبر آن را تایید کرده و در پایان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.