​آغاز طرح جهادی تلفیق آبزی‌پروری با فعالیت‌های کشاورزی در آذربایجان شرقی

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از ​آغاز طرح جهادی تلفیق آبزی‌پروری با فعالیت‌های کشاورزی در استان خبر داد.

 گوزلی با بیان اینکه یکی از طرح‌های بسیار مهمی که امسال سازمان شیلات ایران ابلاغ کرده طرح جهادی توسعه آبزی پروری در تلفیق با کشاورزی است گفت:در این راستا استان آذربایجان شرقی بالای ده هزار استخر کشاورزی دارد و به خاطر اهمیت آبزی پروری تلاش‌ها و اقداماتی از اواخر سال گذشته شروع شد و امسال توانستیم که تعدادی از این استخر‌ها را که سال‌های گذشته صرفا برای کشاورزی استفاده می‌شد در راستای پرورش ماهی هم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروز صیدماهی به صورت نمادین در یکی از استخر‌های کشاورزی در بخش صوفیان شهرستان شبستر انجام شد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت شعار سال عنوان کرد:یکی از نمود‌های بسیار مهم در عملی سازی شعار سال مشارکت مردم و کشاورزان عزیز در عرصه تولید است.

گوزلی خاطرنشان کرد:متاسفانه استان آذربایجان شرقی در سرانه مصرف ماهی در رتبه‌های پایین قرار گرفته و در این راستا از مردم عزیز استان درخواست می کنم به این نکته توجه کنند که هزینه برای مصرف ماهی هزینه نبوده بلکه یک سرمایه گذاری است برای سلامتی خانواده‌ها خواهش می کنم حداقل یک بار در هفته ماهی را جزو غذا‌های خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار