برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان

برخی از خانواده‌های متقاضی زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت که فرم ج آن‌ها قرمز است، زمین رایگان دریافت می‌کنند.

در هفته‌های پیشین شاهد گلایه‌هایی از نحوه واگذاری زمین به متقاضیان در استان مرکزی بودیم.

سرپرست راه و شهرسازی استان درباره این موضوع به خانواده‌ها گفت: خانواده‌هایی که تا پیش از ۲۴‌مهر ۱۴۰۰ در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و فرم ج آن‌ها قرمز شده است، می‌توانند زمین رایگان طرح متقاضیان جوانی جمعیت را دریافت کنند.

یوسف زاده با اشاره به خانواده دارای شش فرزند که هنوز زمینی دریافت نکرده است، افزود: به دلیل سرریز جمعیت متقاضی زمین در شهر اراک، زمین اهدایی آنها در شهر امیرکبیر واگذار می‌شود.

به گفته یوسف زاده این افراد باید وارد سامانه این طرح شده، شهر خود را شهر امیرکبیر انتخاب کنند. اما آنچه حتمی و یقینی است این است که خانواده‌های سه فرزند و بیشتر زمین رایگان دریافت می‌کنند.

یکی دیگر از خبرهای خوب یوسف زاده در این گفتگو واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین رایگان در شهر جدید امیر کبیر است.

حجت الاسلام جودکی کارشناس مذهبی هم پیرامون حکم شرعی سقط جنین گفت: بر اساس فتوا‌ی علمای دین اگر نگه داشتن جنین، جان مادر و جنین را به خطر بیاندازد، سقط حرام نیست، اما در غیر این صورت، سقط جنین قتل محسوب می شود.

اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده برای حمایت از مادران دارای فرزند شیرخوار زیر دو سال اجرایی شد. در این طرح ملی هر مادر دارای فرزند زیر دوسال که در دهک‌های یک تا سه هستند، می‌توانند هر ماه مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت کنند.

برچسب ها: جوانی ، جمعیت ، مرکزی ، زمین ، طرح.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ما سه ساله مسکن ملی امیرکبیر ثبت نام کردیم و فرمهامون سبز بوده و مشمول مسکن ملی می شدیم ولی هر بار که میریم مسکن شهرسازی میگن تا یک ماه دیگه پیامک واریز میاد براتون ولی هیچ خبری نمیشه . اول فاز پنج بودیم پیامک نیومد برامون افتادیم فاز شش . الان هم احتمالا میخوان بندازنمون حاشیه های شهر امیرکبیر . طرح جوانی نیستیم . طرح مسکن ملی هستیم .