مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیرساخت‌ها شتاب می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان با تامین زیرساختها از جمله انشعابات توسط شرکت‌های خدمات رسان شتاب می‌گیرد.

جعفر قزوینیان روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات طرح های نهضت ملی مسکن شرق زنجان، افزود: این جلسات با هدف تسریع در تامین زیرساخت ها و تحویل سریعتر واحدهای مسکونی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تامین زیرساخت ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار زنجان بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در سریعترین زمان ممکن زیرساخت‌ها برای پروژه های قابل تحویل تامین شود، گفت: از مدیران شرکت های خدمات رسات رسان انتظار می رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم.

کارگزار طرح های نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان نیز در ادامه بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: از متقاضیان درخواست می شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها در واریز آورده خود همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی خاطر نشان کرد: اجرای سریع طرح های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده ها توسط متقاضیان است.

هم اکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

در حال حاضر پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن در استان به پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.