معاون وزارت آموزش‌وپرورش:

۲۰۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم درنظر گرفته شد

احمدی لاشکی گفت: در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه حدود ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی برای جذب نیروی آموزش و پرورش منظور شد.

قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه شب در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش‌وپرورش قم، گفت: جذب این تعداد نیروی از طریق استخدام ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دوره چهار ساله دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص تقویت دانشگاه فرهنگیان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اهتمام جدی برای توسعه دانشگاه فرهنگیان در دولت و مجلس وجود دارد و امروز استقبال از دانشگاه فرهنگیان با شرکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر در کنکور اختصاصی این دانشگاه به‌خوبی نشان داده شده است.

وی در خصوص دومین سفر ریاست محترم جمهور به استان با اشاره به آمادگی کامل تمامی مسوولان و اشراف به اطلاعات دقیق، خاطرنشان کرد: همه مسوولان مستقر در میزخدمت در این ایام باید کمال اخلاق و ادب را در برخورد با مردم رعایت کنند و برای رفع مشکلات آن ها در چارچوب قانون اقدام نمایند.

احمدی لاشکی تاکید کرد: باید خدمات آموزش و پرورش در جامعه گفته شود.

وی در خصوص برگزاری قوی امتحانات نهایی و بسیج همه امکانات و افراد برای برگزاری سالم امتحانات در مدارس، گفت: یکی از مزایای برگزاری امتحانات نهایی که از امسال در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌گردد، افزایش جایگاه معلم، کتاب درسی و آموزش است.

وی با تبریک ایام بزرگداشت معلم، گفت: شهید مطهری از درکی درست و آینده‌بینی دقیق برخوردار بوده است که این شهید والامقام با نگاه و اندیشه بلند خود، ارزش و اهمیت مردم مظلوم فلسطین را شناخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار