معاون وزیر میراث فرهنگی:

افزایش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در قم مورد توجه دولت است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به لزوم توجه به گردشگری مذهبی در قم از سیاست دولت مبنی بر افزایش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در استان خبر داد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های گردشگری و بازدید از مجتمع‌های میان راهی در قم اظهار کرد: در استان قم برای اخذ تسهیلات بانکی گام‌های خوبی برداشته شده است و تلاش داریم این تسهیلات را تقویت و سرمایه‌گذاران را برای حضور در این عرصه تشویق کنیم.

وی افزود: در این راستا تلاش خواهد شد تا سرانه تسهیلات بانکی در استان قم افزایش یابد.

معاون وزیر میراث فرهنگی در ادامه گفت: سفر امروز با هدف بررسی مصوبات سفر دوره اول رئیس‌جمهور به قم و همچنین پیگیری مصوبات و ادامه بررسی مباحث و مسائل این استان صورت گرفت.

واحدی با اشاره به ظرفیت گردشگری مذهبی در قم افزود: اکثر مصوبات سفر قبلی رئیس‌جمهور به قم با پیگیری استانداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به سرانجام رسیده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به لزوم توجه به گردشگری مذهبی در قم از سیاست دولت مبنی بر افزایش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در  استان خبر داد.

وی با بیان این که امروز ۲ هتل در استان قم افتتاح شد، خاطرنشان کرد: این هتل‌ها از استاندارد‌های لازم برخوردار بودند و توانستند سرانه تخت‌های استان قم را افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار