پیشنهاد ۸۷ طرح برای توسعه قم ره آورد سفر رئیس جمهور به قم

معاون اجرائی رئیس جمهور از پیشنهاد ۸۷ مصوبه جدید با اعتبار ۵ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان در قالب دور دوم سفر استانی هیأت دولت به قم خبر داد.

 در جلسه شورای اداری که آقای رئیسی به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت و همچنین مدیران استانی دستگاه‌ها حضور داشتند، معاون اجرایی رئیس جمهور از پیشنهاد ۸۷ مصوبه جدید با اعتبار ۵ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان در قالب دور دوم سفر استانی هیأت دولت به قم خبر داد.

محسن منصوری گفت: تکمیل کمربندی شهید سلیمانی، تکمیل محور قدیم قم تهران، ساخت ۱۵ باب مجتمع آموزشی جدید در مناطق کمتر برخوردار، رفع نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی، تکمیل ورزشگاه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری امام رضا (ع) پردیسان و تقاطع غیر همسطح ورجان از مهمترین مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به قم است.

استاندار هم در این جلسه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به قم ارائه کرد و با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی در استان در طول ۳ سال فعالیت دولت سیزدهم گفت: قطعه اول از خط یک مترو، کمربندی شهید سلیمانی و تکمیل فاضلاب شهری از مهمترین طرح‌های استان قم است.

سیدمحمدآقامیری همچنین توجه ویژه به مزیت‌های صادراتی شهر قم از سوی دولت را خواستار شد.

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هم در این جلسه با قدردانی از خدمات و اقدامات دولت، سفر‌های استانی را موجب دلگرمی و زمینه هاز بسط عدالت اجتماعی عنوان کرد.

حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی توجه جدی دولت به طرح‌های بزرگ استان در حوزه مونوریل، فرودگاه، مترو و فاضلاب شهری و همچنین تسهیل در روند پرداختی سهم مردم در طرح نهضت ملی مسکن را خواستار شد.

آقای امیرآبادی دیگر نماینده مردم قم در مجلس هم، سهم قم در بودجه سالیانه کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: با وجود اضافه شدن دو شهرستان به تقسیمات استان، میزان اعتبارات استان قم در بودجه سالانه را با نیاز‌ها و ضرورت‌های مالی اقتصادی قم نامتوازن خواند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار