۴۳۰ شعبۀ اخذ رأی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی

رئیس ستاد انتخابات لرستان از تعیین ۴۳۰ شعبۀ اخذ رأی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس خبر داد.

احسان یاوری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی، گفت: انتخاب اصلح و مشارکت مردم زمینه‌ساز شکل‌گیری مجلس قوی است.

او با بیان اینکه مردم لرستان همواره در دوره‌های انتخابات مشارکت فعال داشته‌اند، اضافه کرد: مردم این استان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف خود را بار دیگر ادا کردند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تأکید به اینکه تکلیف شش حوزۀ انتخابیۀ لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند مشخص شده‌است، اعلام کرد: هفت نفر از نامزد‌های مجلس این استان به مجلس شورای دوازدهم راه یافته‌اند.

یاوری ذکر کرد: نامزد‌های انتخابات حدنصاب مجلس در انتخابات اسفند سال گذشته ۲۰ درصد آرا را در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی کسب نکردند و برگزاری این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

او با اعلام اینکه دو داوطلب در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی به مجلس راه می‌یابند، اذعان کرد: داوطلبانی که امروز بیشترین آرای انتخابات را کسب می‌کنند به‌عنوان منتخب مردم شناخته می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اعلام اینکه ۴۳۰ شعبۀ اخذ رأی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس تعیین شده‌است، خاطرنشان کرد: ۳۶۰ شعبه برای خرم‌آباد و ۶۵ شعبه نیز چگنی مشخص شده‌است.

یاوری گفت: ۲۳۰ شعبۀ اخذ رأی برای انتخابات دور دوم مجلس خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و ۲۱۷ شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۴۷ شعبۀ اخذ رأی ثابت و ۱۸۳ شعبۀ سیار برای انتخابات دور دوم مجلس خرم‌آباد و چگنی تعیین شده‌است، توضیح داد: انتخابات امروز در این حوزه به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: زیرساخت‌ها و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس خرم‌آباد و چگنی در نظر گرفته شده‌است.

برچسب ها: رای گیری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.