توهم مبلغ سعودی: ایرانی‌ها در پی ترور من بودند!

یکی از مبلغان سعودی به شیوه دیگر شخصیت‌های این رژیم، به سناریوسازی و طرح ادعاهای خیالپردازانه بر ضد جمهوری اسلامی ایران روی آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «عائض قرنی،» مبلغ سعودی، در ادامه اتهامات سریالی شخصیت‌های سعودی بر ضد ایران مدعی شد ایران در پشت پرده سوء قصد به وی در شش ماه قبل بوده است.

وی ادعا کرد: عبدالله بصیری، سفیر عربستان در فیلیپین، به من گفته که تحقیقات ثابت کرده، ایران در پشت پرده سوء قصد به من بوده است.

"عائض القرنی" مبلغ مشهور عربستان سعودی چندی پیش از یک عملیات نافرجام ترور در فیلیپین جان سالم به در برد.

این موضع‌گیری مبلغ وهابی سعودی را می‌توان در ادامه سریال اتهامات بی‌اساسی که مقامات و شخصیت‌های سیاسی و دینی سعودی به ایران می‌زنند، دانست. هدف از این مواضع، به راه انداختن تبلیغات و ایجاد جو روانی بر ضد جمهوری اسلامی ایران است.

گویا اتهام زنی تبدیل به یک بازی بیهوده شده است که به نوبت دیپلمات‌ها و شخصیت‌های سعودی به ایران اتهامات بی پایه و اساس می‌زنند.

رژیم تروریسم‌پرور سعودی برای مردم منطقه و دنیا آسایش باقی نگذاشته است؛ نه عراقی‌ها و سوری‌ها از تروریسم ریاض در امان هستند نه یمن و اروپا و آمریکا و شرق آسیا.

کیست که نداند این رژیم چه هزینه های گزافی برای ترور و ارعاب اختصاص می‌دهد. جگرخواران در سوریه و بمب‌گذاران در بازارهای مردمی در عراق و کودکشان در یمن همگی گواه تروریسم پرور بودن، آل سعود است.

اصولا اساس و پایه شکل گیری رژیم سعودی ترور و تروریسم و کشتار و ویرانی و ذبح کردن دیگران است.

عائض قرنی از علمای درباری است که به عنوان مُهره رژیم سعودی وظیفه دارد تا بخشی از پازل  بر ضد جمهوری اسلامی ایران را کامل کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
ای مفتی که به مفت هم نمی ارزی!
اینو بدون که ایرانیها یا کاری رو شروع نمی کنن یا اگه شروع کردن تا به هدفشون نرسند دست بردار نیستند.
تو زیادی سوسمار و ملخ خوردی توهم زدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
سگ کثیف، وهابی نجاست خوار حیف نیست یه عده وقت تلف کنن واسه کشتن تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
1-ملعون آخه تو کی هستی که پشت پرده برات کاری بکنند 2-هر کس تو را بکشه باید تا آخر عمل فقط غسل کنه و هرچی داره کفاره بده کافر............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
این سگ فکر کرده ما ایرانیها الکی کاری میکنیم.یا کاری رو شروع نمیکنیم یا تا به اخر انجام میدیم.بعدم کشتن سگ تو مرام ما ایرانیا نیست.خصوصا اگه سعودی باشه. مطمئن باش اگه یه درصد یه ایرانی تو به اصطلاح ترورت دست داشت زنده نمیموندی که حالا واق واق کنی.وهابی نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
برو گمشو موادت رو عوض کن...هزیونی خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
مگه حیوون و ترورمیکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه! 1- ایرانیها قسم خوردن که سگ کُشی نکنن!2- خودش هم مطمئنه که دروغ میگه چون میدونه اگه ایرانی بخواهد کارکنه، ردخورنداره!!
آخرین اخبار