ثبت بیش از 26 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از 26 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی از زمان شروع طرح نظارتی ویژه نوروز 97 در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از زمان شروع طرح نظارتی ویژه نوروز 97 که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز شروع گردیده، 26  هزار و 120 مورد بازرسی در سطح استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: با گذشت 40 روز از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 97،  254 مورد گزارش مردمی از تخلفات بازار استان اردبیل که از طریق سامانه ارتباطی 124 به ثبت رسیده مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در پی تماس با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بازرسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل گزارش مراجعه کرده و تخلفات را بررسی می‌کنند.

عاملی افزود: از تعداد گزارش مردمی ذکر شده 88 مورد متخلف شناخته شده و 164 مورد نیز فاقد تخلف شناسایی شده است؛ در عین حال 2 مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

وی گفت: در پی بازرسی‌ها، تعداد 522 پرونده به ارزش 2 میلیارد و 947 میلیون و 889 هزار و 809 ریال پس از تکمیل جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای همچنان تداوم دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف در فروش کالا مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124در اردبیل و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

ارسال 522 پرونده جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات اردبیل

برچسب ها: بازرسی ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار