اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند

تعداد ۱۲۰ بسته حمایتی در مجموع به ارزش دو میلیارد ریال به خانواده زندانیان در زرند اهدا شد.

با اهدای آخرین بسته حمایتی به خانواده زندانیان در سال جاری، مجموع کمک‌های صورت گرفته توسط انجمن حمایت از زندانیان زرند، به ده میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ رسید.

رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز خانواده‌های نیازمند زندانیان، چشم‌انتظار حمایت‌های خیرین و مردم هستند، گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو در راستای حمایت از خانواده زندانیان، با تلاش‌های مدیر عامل ساعی و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و با جذب منابع مالی خیرین، بسته‌های حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش انجمن اهدا شد.

وی افزود: در آخرین مرحله از کمک‌های مناسبتی انجمن حمایت از زندانیان زرند و در راستای توجه به وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند زندانیان، تعداد ۱۲۰ بسته حمایتی هر یک با ارزش نزدیک به بیست میلیون ریال در بین خانواده‌های تحت پوشش این انجمن در شهرستان توزیع شده است.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زرند با اشاره به محتویات سبد حمایتی تهیه شده گفت: این سبد کالایی شامل کالابرگ، سبد غذایی، گوشت و مرغ بوده که ارزش ریالی مجموع آن‌ها به دو میلیارد و دویست میلیون ریال می‌رسد.

مدعی العموم زرند با تاکید بر کمک ده میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان زرند در سال ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: این انجمن همچون سنوات گذشته با حمایت مادی و معنوی خیرین، گام‌های ارزشمندی در راستای تأمین نیاز‌های خانواده‌های تحت پوشش زندانی برداشته است؛ بگونه‌ای که در سال جاری شاهد رشد چشمگیر کمیت و کیفیت کمک‌های اهدایی به خانواده‌های نیازمند زندانیان در مقایسه با سال گذشته بوده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود: به طور قطع کمک موثر به این قشر آسیب پذیر تنها مادی نیست و از این جهت امیدواریم در سال پیش رو با مشارکت بیشتر خیرین، سمن ها، مشاورین و بنگاه‌های اقتصادی بتوانیم موضوع اشتغال، توانمندسازی، مشاوره خانواده و درمان اعتیاد و... جامعه هدف انجمن را دنبال نماییم.

برچسب ها: بسته حمایتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار