بیانیه مجمع نمایندگان استان یزد درباره حادثه تروریستی راسک

مجمع نمایندگان استان یزد حادثه تروریستی شهرستان راسک که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از پاسداران تیپ ۱۸ استان الغدیر یزد شد را محکوم کرد.

در جلسه روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه مجمع نمایندگان استان یزد را به شرح زیر قرائت کرد:

«حادثه تروریستی شهرستان راسک توسط عوامل مزدور آمریکایی و صهیونیستی که منجر به شهادت و مجروحیت پاسداران جان بر کف تیپ ۱۸ استان الغدیر یزد از جمله شهادت عزیزان امیر محسن حسن نژاد، حسین سرسنگی و حسین انتظاریان اردکانی گردید را محکوم نموده و ضمن عرض تبریک و تسلیت محضر خانواده‌های معزز و داغدار و مردم شریف استان یزد، از خدای متعال طلب عفو برای شهدای عزیز و سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تروریستی را داریم.

محمدصالح جوکار
سبد جلیل میر محمدی
محمدرضا دشتی اردکانی
محمدرضا صباغیان بافقی»

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
حضور آمریکایی ها جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط مبارزه با حکومت نظام جمهوری و سپاه بوده است و نه مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش
Iran (Islamic Republic of)
حادثه تروریستی شهرستان راسک 100 درصد فقط به خاطر ناتوان، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
۱۳:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
حادثه تروریستی شهرستان راسک 100 درصد فقط به خاطر ناتوان، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
گروهک تروریستی جیش العدل که تحت حمایت آمریکا و متحدانش است و هم با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار از طریق خاک پاکستان وارد خاک ایران می شوند.
پاکستان در مورد مبارزه با تروریست‌های جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش تاکنون متأسفانه با ایران همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند.
آخرین اخبار