مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: مدارس نیمه‌تمام استان با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.