ستاد مشترک ارتش عراق: برای آزادسازی «رمادی» زمان نیاز داریم

ستاد مشترک ارتش عراق اعلام کرد: خارج کردن گروه تروریستی داعش از «رمادی» به زمان نیاز دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «رمزی المصری» خبرنگار شبکه العربیه با تهیه گزارشی گفت: نیروهای ارتش و مبارزه با تروریسم عراق برای بیرون راندن داعش از الرمادی وارد مرکز این شهر شدند.

این در حالی است که داعش از ماه مارس گذشته بر الرمادی تسلط پیدا کرده است بنابراین ستاد مشترک ارتش عراق اعلام کرد خارج کردن عناصر داعش از الرمادی نیاز به زمان دارد.

خبرنگار این شبکه در ادامه این گزارش افزود: دومین روز نبرد آزادسازی الرمادی مرکز استان الانبار دومین و بزرگترین استانهای عراق از دست داعش همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پلیس عراق در الرمادی اعلام کرد هواپیماهای ائتلاف بین المللی و بالگردهای ارتش عراق صبح امروز پایگاههای مختلف داعش و افراد مسلحی که به جزیره الخالدیه واقع در شمال شرق الرمادی عقب نشینی کردند، بمباران کردند.

وی افزود: هواپیماهای ائتلاف بین المللی و بالگردهای ارتش عراق همچنین منطقه «البوبالی» مرکز فرماندهی گروه داعش را بمباران کردند که به کشته شدن شماری از عناصر این گروه منجر شد بنابراین با عقب نشینی نیروهای داعش شدت درگیریها در این منطقه کمتر شده است.

خبرنگار العربیه گفت: نیروهای دولتی عراق پس از فروکش کردن شدت درگیری ها در الرمادی اکنون تلاش می کنند با ایجاد گذرگاههای امن شماری از خانواده ها را به مناطق جنوبی و شرقی منتقل کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار