ادعای بلومبرگ: اسد دست خود را برای واشینگتن دراز کرده است

بلومبرگ مدعی شد در پی سفر محرمانه یک مقام سابق کاخ سفید به سوریه، رئیس جمهور این کشور دست خود را به سوی آمریکا دراز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی بلومبرگ در گزارشی مدعی شد: بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، دست خود را به سوی سیاستمداران در واشینگتن دراز کرده است.

در این گزارش آمده است: اوایل امسال، یکی از مقامات سابق و بلندپایه کاخ سفید به صورت مخفیانه به دمشق -پایتخت سوریه- رفت و با مقامات رژیم سوریه دیدار و گفتگو کرد.

این سفر بخشی از تلاش های گسترده تر دولت سوریه برای نزدیک شدن به مقامات مهم در واشینگتن و تأثیر گذاری بر آنها صورت گرفت.

این مقام سابق آمریکایی به نام استیون سیمون در  سال های 2011 تا 2012، مدیر ارشد بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا بود.

او سفر خود را فاش نکرد اما دو مقام بلندپایه دولت اوباما اعلام کردند او نقش یک رابط را میان دولت‌های دو کشور ایفا نکرد.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
شایع 100% است جزءجنگ روانی دشمن برای لطمه زدن به صفوف مقاومت است واشینکتن از سال 2006 تا بحال بصورو محرمانه از کانال سیا دنبال شخصیتهای نظامی سوریه جهت جذب آنها جهت کودتا در دولت اسد است ولی تا امروز نتوانسته امریکا با توجه به خواست تمام همپیمانان عرب خود گزینه اصلی درخواست آنها برکناری اسد از قدرت است چون اسد طوری آل سعود و آل خلیفه را ضایع کرده که آنها حاضرند فروش نفت 10سال خود را بدهند که اسد را با خاری و خفت از سوریه بردارند حالا با توجه به عدم توفیق آنها و متفرق و نابود شدن داعش و کشته شدن بیش از 19 فرمانده گروه هاب تکفیری در روز قبل بصورت یکجا در اطراف لازقیه که شیرازه تمام گروه ها بهم ریخته و در بعضی منآطق بجان هم افتادند و تمام هم پیمانان در موقعیت خود در حال مبارزه و نابود کردن بازماندگان تکفیری هاست از زمین حزب ا... و نیروهای بسیج مردمی و ارتش سوریه و و تیم مستشاری ایران با سامانه های لجستیک و پیاده عملیاتی و روسیه هماهنگ با اطاق جنگ آسمان را بر آنها بسته که حتی امریکا از وحشت سامانه موشکی S_400 هواپبماهای پیشرفته خود را از خاورمیانه خارج کرده امریکا نمیتواند با سوریه کنار بیاید و محکوم به خروج از منطقه است و از دست مزدوران تکفیری هم کاری بر نمی آید و تا آخرین نفر آنها در منطقه با دستان توانای حزب ا... و سوریه و ایران از بین میروند و روسیه نیز بخاطر امنیت ملی خود با احدی بر سر سوریه و ایران معامله نمبکند و برایش کاماا روشن است که کدام قدرت در خاورمیانه ماندگار است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۴ دی ۱۳۹۴
دروغه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۳ دی ۱۳۹۴
اسد بخاطر خودش حاظر است همه را به کشتن دهد
آخرین اخبار