‌مشاوره و راهنمایی، نقطه اتکای مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰

رئیس مرکز فوریت های پلیسی استان کرمان گفت: با اجرای این طرح تجمیع خطوط ۱۱۰شاهد افزایش تماس ها با این مرکز و ارتقاء سطح بهره وری ماموریت های فوریتی بودیم.

‌مشاوره و راهنمایی، نقطه اتکای مرکز فوریت های پلیس۱۱۰به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ بهادر زرندی، رییس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان کرمان با اشاره به نهایی شدن طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان از مهرماه امسال گفت: با اجرای این طرح شاهد افزایش تماسها با این مرکز و ارتقاء سطح بهره وری ماموریتهای فوریتی بودیم.

رئیس مرکز فوریت های پلیسی استان کرمان افزود: در اجرای این طرح، تمامی اپراتورهای مرکز پیام بر اساس نقشه جامع استان و شهرستان ها نسبت به اعزام تیم های گشتی با حداکثر سرعت اقدام می کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۷۰درصدی تماس هایی که بصورت مشاوره و راهنمایی پاسخگویی می شوند گفت: امروز شماره۱۱۰ به نوعی به شماره مرجع شهروندان تبدیل شده و علاوه بر موارد مرتبط با وظایف پلیس، بیشتر تماسهای دریافتی بصورت راهنمایی و ارشاد تماس گیرنده و هدایت آنان به دیگر سازمان های خدماتی امدادی صورت می گیرند که این موضوع نشانگر اعتماد خوب و مشارکت پذیری مطلوب مردم با پلیس است.

سرهنگ زرندی یادآور شد: در این میان مردم نیز باید موارد فوریتی و غیر فوریتی را از هم جدا کنند و ضمن انعکاس جزئیات حادثه و آدرس دقیق محل حادثه، به راهنمایی های اپراتور هم توجه کنند.

انتهای پیام/ س

 

افزایش ۱۷۰ درصدی تماس های  مشاوره و راهنمایی پلیس 110

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار