طرح صدور کارت هوشمند برای شناسایی اتباع خارجی به زودی اجرایی می شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: طرح صدور کارت هوشمند برای شناسایی اتباع خارجی در استان به زودی اجرایی خواهد شد.

کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری افراد آسیب دیده اجتماعی اظهار داشت: برای ساماندهی اتباع برنامه ریزی‌های فراوانی در سطح ملی با دستور رئیس جمهور انجام شده است و در همین راستا طرح صدور کارت هوشمند برای شناسایی اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در سطح ملی برنامه ریزی شده و در استان قزوین به زودی این طرح اجرایی می‌شود.

وی افزود: در استان قزوین با توجه به حجم ورودی اتباع، معیار جبران توازن منطقه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری و برای افزایش میزان اعتبار در این زمینه اقدام شود.

کاظمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: خدمات آموزشی و بهداشتی بی قید و شرط برای اتباع در مناطق غیر ممنوعه و سبز در استان باید صورت بگیرد و شهرداری‌ها در سطح استان با تشکیل کمیسیون‌های مربوطه و اختصاص بودجه سالیانه نسبت به مسئله کودکان کار و موضوع اتباع اقدام و این موضوع را در اولویت‌های بودجه سالانه خود قرار دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: از ظرفیت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در خصوص جذب اعتبارات برای خدمات رسانی به اتباع استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار